bileciki do prezentów

Jak zrobić bileciki do prezentów ze starych kartek świątecznych?

prozaczek - specjalista Tipy.pl
bileciki do prezentów
1 z 4
Choć z roku na rok wysyłamy sobie coraz mniej kartek świątecznych, tradycja ta na szczęście nie zanikła całkowicie. Ale co zrobić ze sporym plikiem kartek z ubiegłych lat? Jeśli nie zamierzasz ich przechowywać na pamiątkę, zrób z nich oryginalne przywieszki do prezentów. Oczywiście nie wszystkie kartki będą się do tego nadawać: zapisane z drugiej strony pocztówki odpadają, przydadzą się tylko kartki składane. Kilka kroków i zamienisz je w urocze bileciki w kształcie sweterków.
P

szablon - sweterek (patrz: pierwszy krok), kartki świąteczne, ołówek lub długopis, nożyczki, dziurkacz, sznurek lub wstążka

1
Przyjrzyj się każdej kartce i wybierz taki element obrazka, który będzie się dobrze prezentował na sweterku. Wytnij szablon, po czym odrysuj go w wybranym miejscu na kartce.
2
Wytnij kształt swetra nożyczkami. Następnie u góry swetra zrób dziurkę za pomocą dziurkacza. Przeciągnij przez nią kawałek tasiemki lub sznurka.
3
Zwiąż sznurek na supeł. I tym prostym sposobem masz oryginalne przywieszki do świątecznych prezentów. Teraz wystarczy tylko przywiązać je do torebeczek lub pudełek i napisać z drugiej strony kilka słów skierowanych do obdarowywanego.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

kokarda ze wstążki
Szampan z bombonierkami
Jak efektownie zapakować prezent

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane