ozdoby z pomponów

Jak zrobić ozdoby na choinkę z pomponów?

miss60 - specjalista Tipy.pl
ozdoby z pomponów
1 z 6
Zimą lubimy otaczać się ciepłymi i miłymi w dotyku rzeczami. Z prawdziwą przyjemnością wylegujemy się na pluszowej kanapie, otuleni mięciutkim polarowym kocem. Uwielbiamy płaszczyki podbite ciepłym futerkiem oraz czapki, szaliki i rękawiczki zrobione z przytulnej włóczki. Czemu więc nie zrobić równie przytulnych i miękkich ozdób na choinkę? Mają one wiele zalet, robi się je bardzo szybko, nie stanowią zagrożenia dla małych dzieci (pomijając druciany element drugiej z ozdób) i na pewno się nie stłuką.
P

kule styropianowe, drucik, mini pompony, klej w pistolecie na gorąco, sznurek, tasiemka, kombinerki

1
Przygotuj małe pompony, to one będą tu grały pierwsze skrzypce. Możesz wybrać po dwa-trzy kolory na jedną ozdobę, ale dzieciom z pewnością bardziej będą się podobać bombki i obręcze we wszystkich barwach tęczy.
2
Sięgnij po styropianową kulę. Nanieś kropelkę kleju na mini pompon, po czym przyklej go do kuli, przytrzymując przez ok. 5 sekund, by klej związał. Powtarzaj czynność, aż obkleisz całą kulę. Na końcu przyklej u góry bombki kokardkę i przywiąż sznurek, na którym powiesisz ją na choince.
3
Za pomocą kombinerek odetnij kawałek drutu.
4
Na druciany okrąg nawlecz pompony, po czym spleć ze sobą końcówki drutu u góry.
5
Podobnie jak w przypadku bombki z pomponów, u góry obręczy przyklej kokardkę i przywiąż sznurek. Pomponiaste ozdoby na choinkę gotowe!
Strona 1 z 6

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane