kalendarz adwentowy z balonów

Jak zrobić kalendarz adwentowy z balonów?

miss60 - specjalista Tipy.pl
kalendarz adwentowy z balonów
1 z 8
Adwent już za kilka dni. Pozostało naprawdę niewiele czasu na zrobienie kalendarza adwentowego. Brak ci pomysłu na jego wykonanie? A może nie masz dzieci i uważasz, że to nie dla ciebie? A co powiesz na oryginalny i łatwy do zrobienia balonowy kalendarz adwentowy dla ciebie i twojego partnera? W środku zamiast łakoci umieścisz króciutkie liściki z miłymi wiadomościami, komplementami i obietnicami.
P

24 kolorowe balony, papier w kolorach czarnym i białym, nożyczki, klej, 24 haczyki do ozdób, dziurkacz dekoracyjny - koło, pisak

1
Na początku wytnij 24 kółka z czarnego papieru oraz 24 prostokąty, które z jednego szerszego boku delikatnie ponacinasz, a z drugiego wytniesz zygzak.
2
Każdy pasek sklej w okrąg. Drobne nacięcia pozaginaj w sposób widoczny na fotografii.
3
Następnie przyklej do nich papierowe kółka.
4
Biały papier potnij na paski i napisz na nich miłe wiadomości, obietnice itd. Możesz w nich napisać, co najbardziej lubisz w swoim partnerze czy poinformować o zaplanowanej przez ciebie na ten wieczór randce (jeśli zarezerwujesz wcześniej stolik w restauracji pamiętaj, by bilecik schować w odpowiednim balonie). Zwiń pasek w rulonik, umieść go w środku, po czym nadmuchaj balonik, zwiąż go i ponumeruj.
5
Do każdego balonika przymocuj haczyk do ozdób. Uważaj tylko, by go przez przypadek nie przebić!
6
Teraz na haczyk załóż małą papierową nakładkę.
7
Powieś balony w wybranym wcześniej miejscu. Tu wykorzystano drewnianą ozdobę w kształcie choinki.
Strona 1 z 8

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

rptg
22.11.2018
wow