choinki z papieru

Jak zrobić choinkę z papilotek do muffinek?

jeanny - specjalista Tipy.pl
choinki z papieru
1 z 4
Moda na muffinki i cupcake’sy trwa w najlepsze. I pomyśleć, że kiedyś oglądaliśmy je jedynie w amerykańskich serialach, a na naszych stołach niepodzielnie panowały rodzime babeczki… Wraz z tym nowym trendem kulinarnym w prawie każdym domu pojawiły się papilotki przeznaczone do ich pieczenia. A czy wiesz, że wykorzystasz je nie tylko do tego? Chwila cierpliwości i wyczarujesz z nich oryginalne ozdoby bożonarodzeniowe. Czyż te choinki z papilotek nie są urocze? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak je zrobić!
P

stożki ze styropianu, jednorazowe papilotki do muffinek (ok. 12 na jedno drzewko), szpilki, nożyczki

1
Odetnij brzegi papilotek od ich denek. Jedną papilotkę (na każdą choinkę) pozostaw nierozciętą. W ten sposób uzyskasz kolorowe karbowane paski.
2
Przypinaj je szpilkami zaczynając od podstawy choinki, a kończąc na jej czubku. Na najniższą warstwę wykorzystasz dwa paski, potem po jednym - będziesz tylko musiała odpowiednio je przycinać. Pamiętaj, by każda warstwa delikatnie nachodziła na tę znajdującą się poniżej niej.
3
Sięgnij po nierozciętą papilotkę i przetnij ją na pół. Kawałek papilotki złóż jeszcze raz na pół i stwórz z niego stożek. Przymocuj na górze choinki zabezpieczając go szpilkami.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane