choinka z szyszki

Jak zrobić małą choinkę z szyszki?

miss60 - specjalista Tipy.pl
choinka z szyszki
1 z 4
Masz wrażenie, że wszyscy naokoło zaczynają mówić o przygotowywaniu bożonarodzeniowych prezentów i dekoracji? Nic dziwnego, w końcu święta już za progiem! Nim się obejrzysz, będziesz ubierać choinkę, układać pod nią podarunki dla najbliższych i szykować wigilijne potrawy. A co ze świątecznymi dekoracjami? Kilka dni przed Bożym Narodzeniem możesz nie mieć na to czasu. Zacznij robić je już dziś. Jeśli podobają ci się ozdoby zrobione z szyszek, z jednej z nich koniecznie wyczaruj uroczą małą choineczkę.
P

szyszka sosnowa, zielona farba akrylowa, brokat, biała farba akrylowa (opcjonalnie), pędzel, pistolet z klejem na gorąco, Mod Podge (przepis na zamiennik znajdziesztutaj), miniaturowa doniczka, miniaturowa gwiazdka (opcjonalnie), stara gazeta

1
Spośród szyszek wybierz taką, która ma ładnie rozchylone łuski. Tylko taka szyszka będzie nadawać się do zrobienia tej mini choinki.
2
Zabezpiecz blat starą gazetą. Pomaluj szyszkę zieloną farbą w sprayu i odłóż ją do wyschnięcia.
3
Kiedy upewnisz się, że szyszka jest całkowicie sucha, na krawędzie łusek nanieś białą farbę, a gdy i ta wyschnie, pokryj je Mod Podge, po czym posyp brokatem. Na koniec wystarczy tylko przykleić szyszkę do miniaturowej doniczki, a na jej czubku umieścić malutką gwiazdkę.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane