grypa żołądkowa

Jak leczyć grypę żołądkową?

ZnachorZnachor - specjalista Tipy.pl
grypa żołądkowa
1 z 12
Grypa żołądkowa to problem, który prędzej czy później dotyka prawie wszystkich ludzi na całym świecie. Trudno byłoby znaleźć osobę, która choć raz w życiu nie cierpiała na tą chorobę. Problem z grypą żołądkową polega na tym, że mija trochę czasu, nim zostawi cię w spokoju. Żeby szybciej pozbyć się tej choroby, możesz skorzystać z domowej kuracji. Ograniczy ona dolegliwości żołądkowe do minimum. Poniżej zamieszczam listę domowych sposobów na grypę żołądkową.
1
leczenie grypy żołądkowej - krok 1
Dowiedziono, że herbaty ziołowe mają kojące właściwości dla żołądka. Możesz wypróbować dowolne herbaty ziołowe, włącznie z herbatą imbirową i miętową.
2
leczenie grypy żołądkowej - krok 2
Spożywaj duże ilości wody. Grypa żołądkowa sprawia, że tracisz dużą ilość płynów, a to - w przypadku niedostatecznie szybkiego ich uzupełnienia - może prowadzić do problemów z trawieniem.
3
leczenie grypy żołądkowej - krok 3
Pij 2 łyżki stołowe octu jabłkowego 2-3 razy dziennie. Jeśli jego smak jest dla ciebie za ostry, możesz spróbować spożywać go z sokiem owocowym, np. jabłkowym.
4
leczenie grypy żołądkowej - krok 4
Weź szklankę wody i wlej do niej odrobinę soku z cytryny, dodaj cukru i szczyptę soli. Napój pij tak często, jak to możliwe. Pomoże ci uzupełnić utracone płyny i minerały.
5
leczenie grypy żołądkowej - krok 5
Na osoby cierpiące na grypę żołądkową korzystnie wpływa również sok żurawinowy. Lepiej pij go w czystej formie, zamiast mieszać z innymi sokami.
6
leczenie grypy żołądkowej - krok 6
Chorym na grypę żołądkową zaleca się również spożywanie koktajli owocowych lub brzoskwiń w puszkach.
7
leczenie grypy żołądkowej - krok 7
Od lat do leczenia problemów żołądkowych wykorzystuje się banany. Są one nie tylko łatwostrawne, ale również dostarczają organizmowi potasu i magnezu.
8
leczenie grypy żołądkowej - krok 8
Jeśli cierpisz na grypę żołądkową, spróbuj jeść dużo zup i bulionów. Nie tylko uzupełniają utracone płyny, ale mają również doskonałą wartość odżywczą.
9
leczenie grypy żołądkowej - krok 9
Zagotuj wodę i rzuć do niej trochę ryżu. Skręć ogień i gotuj ryż, aż będzie prawie miękki. Odcedź wodę i pozwól jej wystygnąć. Następnie co godzinę pij małą filiżankę wody z ryżu. Możesz dodać do niej odrobinę miodu i cynamonu do smaku.
10
leczenie grypy żołądkowej - krok 10
Podczas grypy żołądkowej twój organizm traci większość dobrych bakterii obecnych w przewodzie pokarmowym. Spożywanie jogurtów może pomóc ci uzupełnić tą stratę, jednocześnie łagodząc ból żołądka.
11
leczenie grypy żołądkowej - krok 11
Duża ilość antyoksydantów zawartych w borówkach sprawia, że doskonale nadają się dla wszystkich cierpiących na grypę żołądkową. W rzeczywistości ludzie od wieków stosują je do leczenia biegunki u dzieci.
?

Wskazówki
Możliwie jak najdłużej, wstrzymaj się z zażywaniem środków przeciw biegunce. Pozwól organizmowi oczyścić się z choroby. Uzupełniaj utracone płyny i składniki mineralne. W aptece bez recepty kupisz medykamenty, które pomogą ci to osiągnąć, np. ORSALIT (proszek przeznaczony do rozpuszczenia w wodzie, podawany jako doustny płyn nawadniający).

Strona 1 z 12

Powiązane porady

lewatywa
nadkwasota żołądka - leczenie
ból brzucha

Podobne porady

Komentarze (37)

* Pola wymagane

Alek
21.10.2016
Mój najlepszy sposób na te dolegliwości to (jak pani Ania poniżej pisze) orzechówka lub herbatka z liści orzecha włoskiego , mogą być zielone , bądź suszone
krynia
14.03.2016
Niezawodny sposób na grypę żołądkową to : 1 łyżkę stołową kawy zbożowej "Kujawianka" popić 1/3 szklanki ciepłej wody :) to naprawdę leczy :) krynia
jusek.w
20.04.2015
pozbywamy się grypy popijając małymi łykami wody zjonizowanej o pH 12 - 14 i nie tylko grypy , przy wszelkich zatruciach _ z zapaleniem trzustki włącznie.
15948
19.03.2015
Nie ma czegoś takiego jak grypa żołądkowa - są zatrucia pokarmowe. Aby ich uniknąć trzeba myć ręce i czysto przygotowywać wszamkę. Jeśli jużm polegniecie polecam colę w rozsądnych ilościach. Do pdg52 - autor ma rację - jagody świerze nie powodują biegunki - one ją leczą.
ewa
30.01.2015
Ja od lat stosuje własnej roboty orzechówkę, efekt jest natychmiastowy.
ania
19.01.2015
co za bzdury wypisujecie !!! jakie koktajle owocowe itd to jest masakra dla żołądka !!!gdy się ma grypę jelitową to absolutnie nie wolno pić ani jeść,ponieważ i tak to zwymiotujesz i się prędzej odwodnisz Wodę owszem można ,ale po malutkiej łyżecce co jakieś 15-20 min.Wiem ,ponieważ nieraz to przerabiałam skonczyło sie nawet na szpitalu i tam się właśnie tego dowiedziałam .A te rady wszystkie tu wypisane to są już jak się wyleczysz z grypy , by nabrać sił.
sołys z Łasku
19.01.2015
Po pierwsze trzeba zaznaczyc,że borówka czernica musi być suszona.Borówka surowa nasila biegunke[to do autora tekstu].Nastepne ziele to kobylak. Borówkę zmieszać z kobylakiem, łyzka na szklanke ,zaparzyc wrzątkiem,najlepiej w termosie z godz i pic kilka razy dziennie ,jak najczesciej nawet w małych ilosciach.Jeden ,dwa dni i po bólu.Tak mnie wyleczyła p.Ela ze sklepu zielarskiegoNATURA w Łasku
pdg52
19.01.2015
U mnie nieszczelność na obu końcach skończyła się zapaścią, utratą przytomności, rozbitym pyskiem na muszli, ubitym zębem-siekaczem i tomografią czachy po kroplówce rewitalizującej, Na szczęście powyższe skutki były ostateczne i wróciłem zaraz do pracy ( po rekonstrukcji jedynki u dentysty).
oho
19.01.2015
Wszystko ok, tylko dlaczego jagody nazywacie borowkami? Na zdjeciu najwyrazniej sa jagody, borowki sa czerwone.
oho
19.01.2015