ruchome oczy do zabawek

Jak zrobić ruchome oczy do zabawek?

angel11 - specjalista Tipy.pl
ruchome oczy do zabawek
1 z 10
Pewnie zauważyłaś, że do zrobienia wielu ozdób i zabawek potrzebne są plastikowe ruchome oczy. Kupisz je w niektórych sklepach papierniczych lub przez Internet, ale równie dobrze możesz je zrobić w domu własnoręcznie. I to w kilka minut! A przecież odnalezienie sklepu, w którym można się w nie zaopatrzyć czy wysyłka ze sklepu internetowego trwa o wiele, wiele dłużej! Gwarantuję, że rzeczy potrzebne do ich wykonania znajdują się w każdym domu!
P

blaszki po tabletkach, gruby czarny papier, gruby biały papier, ołówek, nożyczki, klej

1
Przygotuj wszystkie potrzebne narzędzia i akcesoria.
2
Zdejmij delikatnie folię z przezroczystej wytłoczki na tabletkę, po czym wytnij ją.
3
Do wykonania jednej pary plastikowych oczu będziesz potrzebować dwóch wyciętych wytłoczek.
4
Połóż plastikową wytłoczkę na białym papierze i odrysuj jej kształt ołówkiem dwa razy.
5
Z czarnego papieru wytnij cztery mniejsze kółka jednakowej wielkości. Następnie sklej je po dwa.
6
Tuż przy brzegu białego kółka nanieś ostrożnie cieniutką warstwę kleju.
7
Na środku białego kółka umieść czarne. Upewnij się, że nie dotyka w żadnym miejscu kleju znajdującego się na brzegach.
8
Teraz przyklej do białego kółka przezroczystą wytłoczkę. Odczekaj, aż klej całkowicie wyschnie.
9
Zrób oczy o różnych rozmiarach i kolorach. Na pewno przydadzą ci się do niejednego projektu!
Strona 1 z 10

Powiązane porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

olekmin
08.12.2014
Nawet całkiem, całkiem.