kartka bożonarodzeniowa z odciskami palców

Jak zrobić kartkę bożonarodzeniową z odciskami palców?

MaryKrismasMaryKrismas - specjalista Tipy.pl
1 z 4
Do tej pory myślałaś, że nic nie ucieszy cię bardziej, niż otrzymanie od kogoś własnoręcznie przygotowanej kartki z życzeniami świątecznymi. Jest jednak coś, co sprawi tyle samo radości obdarowanym, co tym, którzy taki podarek przygotowują – kartka bożonarodzeniowa z lampkami choinkowymi. Ale nie zwykłymi lampkami, tylko takimi, gdzie każde światełko stanowi odcisk palca twoich bliskich! Projekt idealny do zrobienia z dziećmi.
P

farbki plakatowe w różnych kolorach, czarny marker, brystol

1
kartka bożonarodzeniowa z odciskami palców - krok 1
Przygotuj kawałek brystolu o takich wymiarach, jakie ma mieć kartka przed złożeniem. Zegnij go na pół. Na wierzchu kartki narysuj pozawijany sznur z ogniwami, na których będą miały się znaleźć lampki.
2
Poproś wszystkich członków rodziny o zanurzenie palca wskazującego w wybranej farbce i odciśnięcie go w przeznaczonym do tego miejscu na kartce. Utworzycie w ten sposób cały sznur kolorowych, spersonalizowanych lampek choinkowych.
3
Gdy farba wyschnie, czarnym markerem zrób na kartce napis, np. „Wesołych Świąt”, a w środku napisz życzenia. Takiej kartki na pewno nikt się nie spodziewa!
Strona 1 z 4

Powiązane porady

aniołek
Kartka świąteczna - suszące się rękawiczki
Kartka bożonarodzeniowa z śnieżynką

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane