pierścionek diy

Jak zrobić pierścionek w 5 minut?

miss60 - specjalista Tipy.pl
pierścionek diy
1 z 6
Lubisz nosić oryginalne pierścionki? A może szukasz pomysłu na drobny prezent dla siostry, mamy lub przyjaciółki? Koniecznie zapoznaj się z tym artykułem i zrób taki pierścionek sama! Ten projekt ma same zalety. Po pierwsze z wykonaniem takiego pierścionka poradzi sobie nawet osoba mająca dwie lewe ręce. Po drugie do jego zrobienia potrzeba niewielu rzeczy. Po trzecie - taki pierścionek naprawdę wyczarujesz w pięć minut (nie licząc czasu potrzebnego na wyschnięcie kleju, ale to przecież robi się już samo).
P

brokat szklany, baza do pierścionka regulowana, klej do biżuterii

1
Zbierz wszystkie potrzebne materiały. Szklany brokat wsyp do małej miseczki.
2
Nanieś delikatną warstwę kleju na powierzchnię, którą chcesz pokryć szklanym brokatem.
3
Potem wystarczy tylko dokładnie zanurzyć przód pierścionka w szklanym brokacie znajdującym się w miseczce.
4
Jeśli widzisz, że gdzieniegdzie widać jeszcze klej, zanurz pierścionek w brokacie ponownie. Kiedy będziesz już zadowolona z efektu odłóż pierścionek do wyschnięcia.
5
Gdy klej już wyschnie, możesz śmiało zakładać pierścionek lub zapakować go do małego pudełeczka i ofiarować w prezencie bliskiej osobie.
Strona 1 z 6

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane