ozdobna filiżanka

Jak ozdobić filiżankę konfetti?

prozaczek - specjalista Tipy.pl
ozdobna filiżanka
1 z 5
Jesteś kawoszem? Wprowadź się w karnawałowy klimat już w sylwestrowy poranek, pijąc kawę z filiżanki ozdobionej konfetti. A może ktoś spośród twoich bliskich nie wyobraża sobie poranka bez “małej czarnej”? To świetny pomysł na drobny upominek. Przeczytaj artykuł i zobacz, jak w prosty sposób możesz odmienić zwykłą białą filiżankę. To prostsze niż ci się może wydawać! Wyczaruj taką piękną filiżankę już dziś.
P

zwykła biała filiżanka, alkohol do czyszczenia, konfetti brokatowe, Mod Podge (przepis na zamiennik znajdziesz tutaj), miękki pędzelek

1
Kiedy już zgromadzisz wszystkie potrzebne ci akcesoria, dokładnie oczyść filiżankę alkoholem. Następnie odwróć naczynie do góry dnem i nanieś Mod Podge na ten obszar, który chcesz pokryć konfetti.
2
Na obszar pokryty Mod Podge ostrożnie nanieś tyle brokatowego konfetti, ile chcesz.
3
Moim zdaniem filiżanka wygląda najlepiej wtedy, gdy przy dnie konfetti jest przyklejone gęściej, a potem stopniowo rozrzedza się. Sprawdź, czy przy dnie nie znajduje się zbyt gruba warstwa konfetti.
4
Poczekaj aż wszystko wyschnie, po czym nanieś na filiżankę drugą warstwę Mod Podge w celu zabezpieczenia konfetti przed odpadaniem. Ponownie odstaw filiżankę do wyschnięcia.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane