ozdoby bożonarodzeniowe z szyszek

Jak zrobić dekorację świąteczną z szyszek i wstążek?

miss60 - specjalista Tipy.pl
ozdoby bożonarodzeniowe z szyszek
1 z 5
Boże Narodzenie za kilka dni, a ty jeszcze nie znalazłaś czasu na to, by zrobić świąteczne dekoracje? Możesz to zmienić właśnie dzisiaj! Wykonanie tej uroczej ozdoby bożonarodzeniowej z szyszek i kolorowych wstążek zajmie ci tylko chwilkę. Szczegółową instrukcję ze zdjęciami znajdziesz w dalszej części artykułu. Nie daj się dłużej namawiać, tylko zabieraj się do pracy, to naprawdę proste!
P

szyszki, biało czerwona wstążka o długości 1 m i szerokości 1,5 cm, czerwona wstążka o długości 0,5 m i szerokości 1,5 cm, pistolet z klejem na gorąco, nożyczki, igła i nitka (opcjonalnie)

1
Wybierz ładne szyszki o rozchylonych łuskach. Polecam szyszki sosnowe. Czerwoną wstążkę przetnij na pół, a następnie zrób dwie kokardy takie jak na zdjęciu. Z biało czerwonej wstążki odetnij dwa kilkunastocentymetrowe paski i złóż je tak jak widać na fotografii (możesz zszyć je lub skleić).
2
Na jedną szyszkę będziesz potrzebować jednej czerwonej kokardy. Najpierw przyklej do spodu szyszki złożony na pół biało czerwony kawałek wstążki. Następnie przymocuj pozostałą część biało czerwonej wstążki. To na niej będzie wisieć szyszka. Na końcu przyklej czerwoną kokardkę.
3
Powtórz te czynności przy robieniu drugiej szyszki.
4
Jeśli chcesz, twoja dekoracja może składać się z większej ilości szyszek. Potem wystarczy tylko powiesić ją na ścianie lub w oknie.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane