domowy krem przeciwzmarszczkowy

Jak zrobić domowy krem przeciwzmarszczkowy?
angel11 - specjalista Tipy.pl

Czy tego chcemy czy też nie - a po przekroczeniu pewnego wieku raczej to drugie - starzejemy się z dnia na dzień. Razem z nami starzeje się nasza skóra. Prędzej czy później pojawią się na niej zmarszczki. Najpierw drobne i mało widoczne, potem głębsze. I choć czasu nie da się oszukać, można opóźnić efekty starzenia i zredukować już istniejące zmarszczki. Półki w sklepach kosmetycznych wprost uginają się od kremów przeciwzmarszczkowych. A co powiesz na to, by zrobić taki kosmetyk w domu?
P

2 łyżki oleju kokosowego, 2 łyżki wosku pszczelego, ¼ szklanki oleju z pestek moreli, 3 kapsułki witaminy E (około pół łyżeczki), 1 łyżka masła shea, 3-4 krople olejku lawendowego

1
Wszystkie podane wyżej składniki umieść w dużym słoju, po czym zmieszaj je ze sobą dokładnie.
2
Postaw na ogniu garnek z wodą. Wcześniej upewnij się jednak, że poziom wody nie jest wyższy od słoika.
3
Umieść słoik z mieszaniną w garnku z wodą i czekaj, aż jego zawartość zacznie się topić. Mieszaj ją od czasu do czasu, aż roztopi się całkowicie.
4
Kiedy to nastąpi przełóż kosmetyk do innego słoika, po czym odstaw go do ostygnięcia i stężenia.
5
Mieszanina powinna mieć jednolitą, kremową konsystencję. Kiedy wystygnie, zakręć słoik szczelnie wieczkiem. Tak przygotowany krem jest już gotowy do użycia.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

angel11
11.03.2015
Jeśli będzie się go przechowywać w lodówce, "wytrzyma" ok. 3 tygodnie. I polecam nabierać go szpatułką, a nie palcem.
Ewa
09.03.2015
mam pytanie jak przyrzadzony krem mozna dlugo przechpowywac i gdzie , pozdrawiam EwaB