mieszanie podkładów

Jak mieszać podkłady do twarzy?

megaramegara - specjalista Tipy.pl
mieszanie podkładów
1 z 4
Podkłady są dostępne w szerokiej gamie odcieni, jednak gdy przychodzi do wyboru konkretnego z nich, często okazuje się, że większość jest za ciemna, za jasna, za pomarańczowa, za różowa itp. Co więcej, nasza skóra zmienia swój koloryt w ciągu całego roku, co sprawia, że posiadanie 2 lub 3 podkładów w różnych odcieniach staje się koniecznością. Jaki jest najlepszy sposób na idealne dopasowanie podkładu do twojej karnacji? Zmieszanie ze sobą kilku różnych odcieni. Jak to zrobić, żeby uzyskać najlepszy efekt dowiesz się z dalszej lektury.
1
mieszanie podkładów - krok 1
Podstawy

Dobrym sposobem na uzyskanie pożądanego efektu jest zmieszanie ze sobą dwóch płynnych podkładów. Pozwala to otrzymać zarówno odpowiedni odcień, jak i wykończenie makijażu. Masz też kontrolę nad tym, czy końcowy odcień ma być chłodniejszy, czy cieplejszy od oryginału, a odpowiedni dobór podkładów pozwala ci zmodyfikować wykończenie makijażu na bardziej lub mniej matowe.

Są trzy sposoby mieszania podkładów: profesjonaliści robią to na wierzchniej stronie dłoni, ale jeśli masz problem z ustaleniem idealnego odcienia, możesz wykorzystać specjalną paletę lub mieszać podkłady bezpośrednio na twarzy (jeżeli oba odcienie są dobrze dopasowane – jeden jest lekko za jasny, a drugi nieco za ciemny).
2
mieszanie podkładów - krok 2
Sprawdzanie efektów

Najpierw nałóż dwie małe porcje każdego z podkładów na policzek, w pobliżu żuchwy. Poczekaj, aż podkłady całkowicie wyschną i w świetle dziennym zobacz, który z nich lepiej pasuje do twojej karnacji. Ten podkład będzie podkładem bazowym.

Teraz - na paletce lub na wierzchu dłoni - zmieszaj niewielką ilość każdego z podkładów. Wymieszaj je dokładnie pędzlem do makijażu lub gąbką. Odrobinę gotowego kosmetyku nałóż na policzek obok poprzednich „próbek”. Poczekaj, aż podkład wyschnie i porównaj otrzymany kolor z odcieniem karnacji.

Dodawaj więcej jaśniejszego lub ciemniejszego podkładu i testuj efekt na policzku do czasu, aż uzyskasz odpowiedni odcień. Pamiętaj, żeby za każdym razem poczekać, aż podkład wyschnie, a obserwacje robić wyłącznie przy dobrym, dziennym świetle. Gdy uda ci się osiągnąć pożądany efekt, nałóż gotowy podkład na twarz.
3
mieszanie podkładów - krok 3
Szybki sposób na mieszanie podkładów

Jeśli robisz makijaż w pośpiechu, możesz zmieszać podkłady bezpośrednio na twarzy. Nanieś oba podkłady na całą twarz w postaci małych kropeczek. Pamiętaj, żeby używać połowy porcji, którą stosujesz zazwyczaj, ponieważ gdy zmieszasz oba podkłady, ich ilość się podwoi. Używając pędzla „stippling brush” (duży, płaski pędzel z włosiem o dwóch długościach), wymieszaj i rozprowadź podkłady na twarzy w kierunku od środka na zewnątrz.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane