krem na rozstępy

Jak zrobić krem na rozstępy?
jeanny - specjalista Tipy.pl

Rozstępy spędzają sen z twarzy niejednej z nas. Szczególnie narażone są na nie kobiety w ciąży. Niestety, choć w sklepach pełno jest kosmetyków zapobiegających rozstępom i zmniejszających ich widoczność, ceny większości z nich mogą przyprawić nas o prawdziwy zawrót głowy. Nie każdy jednak wie, że skuteczny i w pełni naturalny specyfik na rozstępy można zrobić w domu. Warto zapoznać się z przepisem na ten kosmetyk.
P

¼ szklanki masła shea, ¼ szklanki oleju kokosowego, 3 łyżki oleju migdałowego (można również użyć oliwy z oliwek), 1 łyżka kwiatów nagietka (opcjonalnie), ¼ łyżeczki imbiru w proszku (opcjonalnie)

1
Jeśli wybrałaś opcję z nagietkiem i imbirem, dodaj je do oleju migdałowego (lub oliwy z oliwek). Olej z ziołami podgrzej na kuchence w kąpieli wodnej. Doprowadź do wrzenia i gotuj jeszcze przez pół godziny na średnim ogniu. Dzięki temu olej będzie bogaty we właściwości pochodzące z tych ziół.
2
Poczekaj aż olej ostygnie, po czym przecedź go przez gazę lub sitko. Po odseparowaniu ziół upewnij się, że masz co najmniej 2 łyżki oleju.
3
Odcedzony olej wlej ponownie do naczynia, dodaj do niego masło shea i olej kokosowy. Podgrzewaj w kąpieli wodnej, aż wszystkie składniki dobrze się ze sobą połączą.
4
Zdejmij z ognia, ostudź i przelej do małego szklanego naczynia. Jeśli chcesz, możesz dodać do kosmetyku dowolne olejki eteryczne (sprawdź, czy wybrane przez ciebie są bezpieczne w ciąży).
5
Smaruj kosmetykiem skórę na brzuchu, udach i pośladkach przynajmniej raz dziennie.
?

Wskazówki
*Używając tego kremu możesz zapobiec rozstępom, ale nie usuniesz już tych istniejących.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane