cytryny w syropie

Jak zrobić cytryny w syropie?

JoasiaJoasia - specjalista Tipy.pl
cytryny w syropie
1 z 7
Nie wyobrażasz sobie herbaty bez dodatku zdrowego i aromatycznego soku z cytryny? Na pewno zainteresuje cię ta porada. Cytryny w syropie to doskonały sposób na to, by cieszyć się smakiem tych owoców przez cały czas, przy minimalnym wysiłku. Jeśli więc nie chcesz tracić czasu na codzienne wyciskanie soku z cytryny, dowiedz się jak przygotować doskonały syrop, który nada się nie tylko do herbaty, ale i do drinków.
P

8 cytryn. 2-3 szklanki cukru, 3 słoiki o pojemności 0,5 litra

1
cytryny w syropie - krok 1
Dobrze umyj słoiki wodą z mydłem. Następnie napełnij każdy z nich w 1/3 objętości wrzątkiem. Poruszaj słoikiem, żeby gorąca woda obmyła jego ścianki i wylej ją. Inny sposób to wysterylizowanie słoików poprzez 5-minutową kąpiel w garnku z gotującą się wodą. Wyparz również nakrętki do słoików.
2
cytryny w syropie - krok 2
Cytryny dokładnie wyszoruj szorstką myjką lub szczotką. Następnie pokrój je w plasterki.
3
cytryny w syropie - krok 3
Włóż je do słoików (około 1/2 cytryny na słoik). Zasyp co najmniej 3 łyżkami cukru.
4
cytryny w syropie - krok 4
Kontynuuj układanie na przemian warstw cytryny i cukru, aż zapełnisz cały słoik. Dociskaj każdą kolejną warstwę cytryn do dna słoika.
5
cytryny w syropie - krok 5
Zasyp całość ostatnią warstwą cukru i dobrze zakręć słoik. Jeśli chcesz, możesz najpierw przykryć słoik kawałkiem czystej szmatki.
6
Włóż słoiki do lodówki i poczekaj, aż na ich dnie zacznie gromadzić się syrop.
Strona 1 z 7

Powiązane porady

złocisty syrop
syrop kukurydziany
herbata brzoskwiniowa

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Ja
14.11.2016
Na 7 stronach rozrzuciliście tych kilka zdań? Macie ludzi za idiotów od robienia klikalności?!