Tutaj jesteś: Dziecko > Dzieci > Zabawy dla Dzieci > Ferie zimowe - jak spędzić czas?

Ferie zimowe - jak spędzić czas?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.3/5 (61 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 8 
Wielu psychologów jest zdania, że zima może być okresem depresji oraz kiepskiego samopoczucia. Dotyczy to zarówno dorosłych jak i dzieci. Pogoda skłania nas do siedzenia w ciepłym mieszkaniu, najlepiej przy kominku i odstrasza od wystawienia nosa na mróz. Aktywne spędzanie czasu na świeżym, mroźnym powietrzu w czasie tych paru miesięcy może jednak dostarczyć nam wielu wspaniałych wspomnień, umocnić więzi rodzinne oraz dostarczyć wiele radości dla dzieci. Poniżej przedstawiamy parę prostych i ciekawych pomysłów na spędzenie wspaniałego czasu ze swoimi pociechami (tymi wyrośniętymi również).
1
dzieci na nartach

Narty i snowboard

Jeśli jesteś wybrańcem losu, który mieszka niedaleko wyciągu narciarskiego, możesz zabrać na cały dzień swoją rodzinę na narty lub deskę.

2
Łyżwy

Łyżwy

Nie każdy jeździ na łyżwach jak osoby biorące udział w programie “Taniec na lodzie”. Wiele osób nie będąc mistrzami łyżwiarstwa spędza jednak swój wolny czas na lodowisku lub zamarzniętym jeziorku. Aby jeździć na łyżwach potrzeba oczywiście nieco praktyki oraz mocnych nóg. Sport ten jest uwielbiany również przez początkujących łyżwiarzy, którzy większość czasu spędzają leżąc na lodzie, niż poruszając się po nim.

3
Sanki

Jazda na sankach, na oponach, jabłuszku itp.

O ile jesteśmy w górach możemy wybrać się z całą rodziną na jeden z torów saneczkowych (np. sankostrada w Krynicy). Jeśli nie to z pewnością do wspaniałej zabawy wystarczy nam zwykła górka. Dostępne na rynku sanki i jabłuszka zagwarantują nam z pewnością wiele adrenaliny.

4
bałwan

Lepienie bałwana

Lepienie bałwana nie jest zadaniem najprostszym. Z pewnością każdy z nas poświęcił w swoim życiu wiele godzin na lepieniu wielkich kul i ustawianiu ich jedna na drugą.

5
serce na śniegu

Rysowanie na śniegu

Wszystko czego potrzebujesz jest kilka spryskiwaczy, wodę, barwnik oraz śnieg. Odrobina wyobraźni i kreatywności może przerodzić się w prawdziwe dzieło sztuki.

6
robienie igloo

Igloo i jaskinie ze śniegu

Jeżeli masz dużo śniegu bardzo fajną zabawą może okazać się budowa schronu ze śniegu, jak igloo lub jaskinia.

7
Rakiety śnieżne

Chodzenie po śniegu - rakiety śnieżne

Wybierzmy się na wycieczkę ze swoją rodziną w zaśnieżone tereny. Każdy kto potrafi chodzić z pewnością nie będzie miał problemu z tym sportem. Rakiety śnieżne (karple) sprawią że nie będziemy się zapadać, dzięki czemu będziemy mogli dotrzeć do najbardziej niedostępnych terenów, poruszając się po powierzchni śniegu.

Przeczytaj teraz: Jak wybrać się na sanki?
 3.3/5 (61 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (5)

juNUSZ 1206 P - 2017-01-17
a co zrobić gdy nie śniegu to co mam robić ze nie swoim dzieckiem
marzka - 2015-01-16
a jak nie ma śniegu to co robić z dzieckiem w ferie? jakieś rady?
kina - 2012-11-28
Fajnie, jeśli jest taka możliwość, wysłać dziecko gdzieś za miasto, w ferie. Góry zimą są naprawdę piękne, szczególnie jeśli dziecko jeździ na nartach, będzie miało frajdę. My zastanawiamy się jeszcze między Wisłą, a Szczyrkiem, z Almaturu.
aaaa - 2012-01-14
najlepiej ferie spędzić w górach w POWROŹNIKU piękna okolica, wyciągi, a przede wszystkim miła atmosfera u gospodarzy kwater;)
rumunka - 2009-01-13
świetne sposoy by spędzac wolny czas w ferie
 
Niedziela to dzień odpoczynku po całym tygodniu pracy. To czas na odświeżenie i odnowę przed nadchodzącym tygodniem....
Jak świętować niedzielę?
Niedziela to dzień odpoczynku po całym tygodniu pracy. To czas na odświeżenie i odnowę...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt