e-mail

Jak założyć e-mail?

InternetInternet - specjalista Tipy.pl
W dzisiejszych czasach posiadanie poczty elektronicznej jest prawie konieczne. Korespondencja e-mail jest znacznie tańsza niż listowna a ponadto dużo szybsza. Jeżeli nie masz jeszcze własnego e-maila poniżej znajdziesz wskazówki, które ułatwią ci jego założenie.
1

Najpierw musisz zdecydować, na jakim portalu chcesz zamieścić swoją pocztę. Ma to duże znaczenie, ponieważ od tego zależy pojemność twojej skrzynki. Do wyboru masz Onet, Wirtualną Polskę, Interię, O2 oraz Gmail.

- Onet oferuje darmową skrzynkę o nielimitowanej wielkości, ty sam ustawiasz, jakiej wielkości wiadomości chcesz odbierać. Zapewnia też bezpieczeństwo, podwójny Antywirus oraz inteligentny OnetAntySpam, chronią twoje wiadomości. Ponadto Onet oferuje dostęp do e-mail programami pocztowymi, telefonem i przez WWW, dzięki czemu możesz swobodnie i na wiele sposobów korzystać ze swojej skrzynki pocztowej.

- Wirtualna Polska ma w swojej ofercie skrzynkę o pojemności 3GB/ 6GB (możesz to samodzielnie zmieniać), rozmiar załącznika 50 MB, bezpieczne logowanie SSL, ochrona przed spamem, wirusami i hakerami, brak agresywnych form reklamy, powiadomienia sms o przychodzących mailach, dodawanie kilku załączników jednym kliknięciem.

- Interia podobnie jak Onet oferuje skrzynkę o nielimitowanej pojemności, dzięki czemu nie musisz przejmować się dużą liczbą maili w skrzynce i nie musisz już usuwać żadnych wiadomości, jedynym ograniczeniem jest dzienny transfer danych, który dla kont bezpłatnych wynosi aż 1GB. Jest to limit danych, jakie można wysłać i pobrać za pomocą programu pocztowego oraz z poziomu strony www. Każda wysłana oraz pobrana wiadomość wpływa na wykorzystanie transferu. Ponadto Interia dba by twoje konto było bezpieczne, zarówno pod względem poufności korespondencji, jak i autoryzowanych połączeń, a także sporządzanych regularnie kopii bezpieczeństwa. Twoja poczta jest cały czas chroniona przez czuły skaner antywirusowy. Dzięki poczcie mobilnej możesz wysyłać i odbierać maile, wykorzystując do tego przeglądarkę w swoim telefonie komórkowym lub palmtopie.

- O2 oferuje skrzynkę o pojemności 10 GB, rozmiar załącznika 100 MB, aliasy antyspamowe. Adresy, które łatwo założyć, a później skasować. Mogą posłużyć Ci jako "tymczasowe" adresy e-mail np. do rejestracji w niepewnych stronach WWW, które potem mogłyby zarzucać Cię spamem. Ochrona antywirusowa i antyspamowa, filtry antyspamowe wyłapują aż 99% niechcianych wiadomości. Bardzo skuteczne programy antywirusowe nie pozwolą żadnemu wirusowi przedostać się do Twojej poczty. Dodatkowo O2 nie dokłada reklam do twojej korespondencji.

Wszystkie portale posiadają w swojej ofercie także płatne, specjalnie chronione poczty, (które umożliwiają ci np. rozliczanie się z ZUS).

2
Jeżeli już zdecydowałeś, na którym portalu chcesz założyć pocztę wpisz jego nazwę w wyszukiwarce. Wejdź na portal i kliknij informację "złóż konto".
3
Wypełnij formularz z danymi osobowymi: imię, nazwisko, data urodzenia, miejsce zamieszkania, wykształcenie, zawód, zainteresowania. Musisz także wpisać hasło oraz pytanie i odpowiedź, które pomoże ci otworzyć pocztę, gdy zapomnisz hasła. Wybierz opcję „dalej” (lub „załóż konto” –zależy od portalu).
4
Przeczytaj dokładnie regulamin korzystania z darmowej poczty i jeżeli nie budzi twoich wątpliwości zaakceptuj go. Akceptacja regulaminu jest konieczna do założenia poczty, jeżeli jest on dla ciebie nie jasny poproś kogoś o wyjaśnienie.
5
Po zaakceptowaniu regulaminu pojawi się strona informacyjna. Znajdziesz tam swój login - musisz go zapamiętać by otwierać swoją pocztę. Na stronie informacyjnej znajdują się ponadto informacje jak korzystać z poczty, przeczytaj je dokładnie.
6
Otwórz swoją pocztę, od administratora poczty otrzymasz wiadomość, która zawiera dodatkowe informacje dotyczące korzystania z poczty elektronicznej.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Gmail
hotmail
unikanie spamu

Podobne porady

Komentarze (20)

* Pola wymagane

lol123
28.02.2017
fajne to
Robert
19.10.2016
czesc ci
Robert
19.10.2016
czesc ci
modry
08.09.2016
.
paczek
25.04.2016
tralala
SZNURÓWKI
17.03.2016
Jest oki mam chyba imeila
ulegly bi masterow szukam
16.03.2016
Dzis spotkanko moze byc lokum badz jakies ciekawe miejsce a takze moze byc was wiecej niz 1
Michalina
01.02.2016
Oko
sendi
25.01.2016
Senduś
sylwek.11
27.11.2015
nadal niewiem jak założyć e-majl