frappuccino z zieloną herbatą

Jak zrobić frappuccino z zieloną herbatą?
prozaczek - specjalista Tipy.pl

Jeśli jesteś miłośnikiem zielonej herbaty i mrożonych napojów Frappuccino ze Starbucksa, ten przepis jest właśnie dla ciebie. Frappuccino na bazie zielonej herbaty to doskonały napój na leniwe popołudnie z książką czy serialem. Na pewno jeszcze niejeden raz wrócisz do tego przepisu. Nie daj się dłużej namawiać, tylko zapoznaj się ze szczegółami, a potem do dzieła! Jego wykonanie jest prostsze niż ci się może wydawać.
P

2 szklanki zimnego mleka, 2 łyżeczki cukru (lub więcej, jeśli lubisz słodsze napoje) lub syropu z agawy do smaku, 2 łyżeczki japońskiej zielonej herbaty w proszku, 1/4 szklanki zimnej bitej śmietany, 2 łyżki syropu waniliowego, 2 szklanki kostek lodu, bita śmietana do dekoracji

1
Rozpuścić zieloną herbatę w proszku w 1/2 szklanki mleka. Umieść garnek z mieszaniną na kuchence i podgrzej ją, ale nie pozwól się zagotować.
2
Następnie dodaj cukier i zamieszaj wszystko dokładnie, by nie było grudek. Kiedy wszystkie grudki znikną, zdejmij garnek z ognia, przykryj pokrywką i pozostaw do ostygnięcia.
3
W blenderze umieść resztę mleka, schłodzoną mleczno-herbacianą mieszaninę i ¼ szklanki bitej śmietany. Ubijaj przez 30 sekund.
4
Dodaj syrop waniliowy, wymieszaj przez kilka sekund, po czym wsyp kostki lodu i miksuj przez ok. minutę, by składniki dobrze się połączyły.
5
Przelej napój do pucharka do ok. ¾ jego wysokości. Udekoruj bitą śmietaną i odrobiną zielonej herbaty w proszku. Smacznego!

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane