Czego nie mówić kobiecie z tatuażami?

Floki - specjalista Tipy.pl
1 z 16
Dziewczyny z tatuażami przywykły do głupich pytań i nieprzychylnych spojrzeń. Już dawno przestały się tym przejmować, ale nie mają nic przeciwko komplementom. Jeśli chcesz porozmawiać z taką dziewczyną nie krępuj się, tak naprawdę niewiele różni się od ciebie. Nikt nie lubi głupich pytań, prawda? Może po prostu wystarczy uważać na to co się do kogoś mówi? Nikt nie lubi czuć się urażony. Oto 15 wskazówek dotyczących pytań, których lepiej nie zadawać dziewczynom z tatuażami.
1
tatuaż
"Ale przecież jesteś taka ładna!"
Chcesz przez to powiedzieć, że z tatuażami jest mniej łada? A tatuaże nie robią dobrego wrażenia i szpecą? Co dokładnie masz na myśli wypowiadając te słowa? Kobiety, które zdecydowały się na tatuaż czują się równie ładne, co osoby, które ich nie mają.
2
tatuaż
"Nie boisz się, że tatuaże będą źle wyglądały, kiedy będziesz stara?"

Czyli starzejąc się zmarszczki wyglądają źle tylko na tatuażach? Przecież starzenie się to naturalna kolej rzeczy i bez względu na to, czy mamy tatuaż, czy nie nasza skóra będzie się zmieniać i musimy się z tym pogodzić. Co z tego, że dziewczyna będzie mieć tatuaż na starość?! Przynajmniej będzie fajną babcią!
3
tatuaż
"W sumie to nie lubię dziewczyn z tatuażami, ale twoje są w porządku"
Gratulacje! W takim razie droga wolna, bo świat aż roi się od dziewczyn, które nie mają tatuaży. W głowie takiej dziewczyny zdanie brzmi mniej więcej tak "jesteś gorsza, ale cię akceptuję". Jeśli podoba ci się tatuaż nie możesz tego po prostu powiedzieć?
4
tatuaż
"Nigdy nie zrobiłbym/ nie zrobiłabym sobie tatuażu".
To się świetnie składa, dziękuję za informację. W takim razie to dobrze, że ja zrobiłam sobie tatuaż, a nie ty.
5
tatuaż
"Co oznacza twój tatuaż?" (pyta obca osoba)
Zdajesz sobie sprawę z tego, że właśnie otwierasz puszkę Pandory? Czy na pewno chcesz prosić kogoś, żeby mówił ci o czymś związanym z osobistym wydarzeniem w jego życiu? Czy na pewno chcesz podejmować taką rozmowę.
6
tatuaż
"Po co go zrobiłaś?"
Bo chciałam...?
7
tatuaż
"Co twoi rodzice o tym myślą?"
Twój rozmówca jest chyba wystarczająco dorosły, żeby samodzielnie podejmować decyzję. Dolna granica wieku wynosi 18 lat. Poza tym może moi rodzice też mają tatuaże, nie zastanawiałeś się nad tym zadając to pytanie?
8
tatuaż
"Co zrobisz, kiedy będziesz miała dzieci? pozwolisz im zrobić sobie tatuaż?" Kiedy dzieci dorosną same o tym zadecydują. To indywidualna sprawa każdego człowieka. Czy myślisz, że odrobina barwnika pod skórą uczyni ze mnie gorszą matkę?
9
tatuaż
"Czy umawiasz się tylko z facetami, którzy mają tatuaże?"
Przepraszam, sugerujesz, że należę do jakiejś sekty? Czy ty umawiasz się tylko z osobami, które lubią stereotypy?
10
tatuaż
"Po co wydawać na to tyle pieniędzy?"
Tatuaż zostanie ze mną przez całe moje życie, dlatego nie uważam, ze wydałam na niego dużo pieniędzy. A kiedy ty kupujesz sobie torebkę od projektanta, albo markowe buty zdajesz sobie sprawę z tego, że kiedyś te rzeczy i tak się zniszczą?
11
tatuaż
"Żałujesz?"
Czy za wszelką cenę chcesz mi udowodnić, że masz rację, a ja się mylę, bo tatuaże są głupie? Liczysz na to, że powiem: "Panie wybacz mi, bo zgrzeszyłem?". Bo nie zamierzam.
12
"Nie martwisz się jak TO będzie wyglądało z:suknią ślubną, ubraniem do pracy itd.?
Nie, uważam, że mój tatuaż tworzy doskonałą całość z wybranymi przeze mnie stylizacjami i sprawia, że są wyjątkowe. Poza tym wiem, kiedy nie powinnam go pokazywać i potrafię się ubrać odpowiednio do sytuacji.
13
tatuaż
"Też myślę o zrobieniu sobie tatuażu, myślisz, ze powinienem?"
Ty nie jesteś łodzią, a ja nie jestem twoim sternikiem. To powinna być tylko i wyłącznie twoja decyzja i nikt nie może podjąć jej za ciebie. Poza tym, jeżeli teraz masz jakieś wątpliwości, bardzo możliwe, że w ciągu kilku lat będziesz nim znudzony.
14
tatuaż
"Czy to boli?"
Poczekaj... muszę się zastanowić. Igła, skóra, krew, rana, gojenie... swędzenie, szczypanie. Nie, skądże, to sama przyjemność (Jednak mówiąc "nie" nie czyni mnie mniej dumnym z jego posiadania).
15
tatuaż 1
"Kiedy masz zamiar przestać się tatuować?"
A powinnam?
Strona 1 z 16

Powiązane porady

Brunetka
przyjaciele
przyjaciele

Komentarze (4)

* Pola wymagane

Mienio
21.11.2016
Dla mnie tatuaż oznacza, że dana osoba chce coś powiedzieć światu, ale w taki sposób, który powoduje u mnie złe skojarzenia. Po co Ci to? Urozmaicić sobie życie? Jeżeli jest powodem jakiegoś wydarzenia w Twoim życiu, dlaczego jasno nie napiszesz, nie mówisz o tym? To jak potrzeba grzebienia dla łysego. A kolczyki w uchu, czy w nosie, też świadczą o jakichś ważnych wydarzeniach z życia? Jak dla mnie to pierduła jak palenie papierosów, czy branie czegokolwiek co wali w banię... Dla mnie tatuaż świadczy właśnie, że człek, który go sobie naniósł ma zryty łeb. Jest jeszcze jedna sprawa, imho główna i zasadnicza - świadczy o swobodzie tej osoby - chce robić wszystko to, co sobie zechce. Nie zaufałbym takiej osobie - jedyne co dobre w tatuażu, że mówi mi na dzień dobry, żeby uważać (wystarczy zwrócić uwagę na to, jak pisane były "odpowiedzi" na tytułowe pytanie artykułu)... Powiem krótko - nie da się żyć bez pewnych reguł. Ale nie może też każdy mieć własnych. To tak jakby w naszym organizmie każdy organ kierował się własnymi upodobaniami... Ucz się człowieku z tatuażem żyć z nim, rozumieć pytania z nim związane i ponoś konsekwencje swoich czynów. Trochę kultury by nie zaszkodziło. Jakby tak miało dalej iść, to niedługo nie będzie można zapytać o imię...
laura
04.08.2015
Bardzo fajny artykuł. Poprawił mi humor. Wszystko się zgadza punkt po punkcie... Ludzie są cholernie upierdliwi. :)
kama
09.02.2015
Ja mam tatuaz juz 15 lat, a myslalm nad nim dobre 3 lata, takze nie byl on zachciewajka, nadal mi sie podoba, bo jest fachowo wykonany i nie sadze, zeby mi sie znudzil, a robienie np kolczykow w jezyku to rozwaga? Wszystko jest dla ludzi
Inczu-Czuna
09.02.2015
Z tego artykułu wynika, że nie można kobiecie z tatuażami powiedzieć niczego - zgodnego ze ZDROWYM ROZSĄDKIEM !!! Sam fakt zrobienia sobie tatuażu dowodzi, że dana osoba kieruje się chwilowymi emocjami, zamiast głową. Tatuaże obecnie są modne, ale za jakiś czas przeminą, tak jak każda moda. I co potem zrobią ich właściciele ? Zedrą sobie skórę ???