Jak zrobić prezent na walentynki z pudełka na tabletki?

Floki - specjalista Tipy.pl
1 z 4
Mogłoby się wydawać, że w dobie smsów i facebooka, listy miłosne już dawno odeszły w zapomnienie. Nic bardziej mylnego! Możesz sprawić kochanej osobie niezwykły prezent, który z pewnością przypadnie jej do gustu, a może nawet wywoła łzy wzruszenia. Wszyscy lubimy słodycze, więc czemu by tak nie zrobić słodkich liścików miłosnych na każdy dzień tygodnia? Wystarczy proste pudełeczko na tabletki, ulubione słodycze i miłe słowo na każdy dzień tygodnia. Przekonasz się, że nie ma prostszego i oryginalniejszego pomysłu! Sukces gwarantowany!
P

pudełko na tabletki, słodycze (m&m, balonowe gumy do żucia, cukierki, czekoladki, pralinki - wszystko to co lubi ukochana osoba), 1 biała lub kolorowa kartka , drukarka/ długopis.

1
Jeśli wybrane pudełeczko nie ma podpisanych przegródek. Możesz zrobić to samodzielnie. Wystarczy, że wydrukujesz pierwsze litery każdego dnia tygodnia i przykleisz do pokrywki.
2
Do przegródek włóż ulubione słodycze drugiej połówki. Zadbaj o to, żeby było różnorodnie i kolorowo. Nieważne, że zmieści się ich niewiele, będą wyglądały niesamowicie!
3
Wytnij kilka pasków z papieru. Napisz na nich miłe słowa. Włóż po jednym liściku miłosnym do każdej przegródki. Gotowe!
Strona 1 z 4

Powiązane porady

list miłosny
deska do krojenia serce

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane