kwiatek z lizaka

Jak zrobić kwiatek z lizaka na Walentynki?

MalwinaMalwina - specjalista Tipy.pl
kwiatek z lizaka
1 z 8
Własnoręcznie wykonana kartka walentynkowa to miły, choć mało oryginalny gest. O ileż większe wrażenie zrobi na twojej wybrance słodki kwiatek z wyznaniem miłości. Przygotujesz go z kawałka brystolu i lizaka. Instrukcję krok po kroku znajdziesz w dalszej części lektury. Zdziwisz się jak prosty i tani to prezent.
P

brystol ozdobny w kolorze różowym i zielonym, lizak, taśma samoprzylepna, czerwony i biały kartonik, klej, nożyczki, czerwony guzik

1
kwiatek z lizaka - krok 1
Z różowego brystolu wytnij kształt kwiatka o średnicy około 10 cm. Na środku zrób okrągły otwór. Płatki kwiatka podwiń przejeżdżając po nich od spodu krawędzią nożyczek. Z zielonego brystolu wytnij podobny kształt listków. Powinien mieć średnicę około 8 cm. Zrób w nim otwór odpowiadający średnicy patyczka lizaka. Poszczególne listki podkręć w ten sam sposób, co płatki.
2
kwiatek z lizaka - krok 2
Zamocuj płatki u nasady lizaka. Przyklej je do papierka odrobiną kleju lub taśmy samoprzylepnej.
3
kwiatek z lizaka - krok 3
Teraz wsuń na patyczek listki. Nałóż odrobinę kleju w pobliżu patyczka i sklej oba papierowe elementy.
4
kwiatek z lizaka - krok 4
Wygnij brystol w taki sposób, by płatki otaczały lizak, a od dołu zamykał go „pąk” z listków.
5
kwiatek z lizaka - krok 5
Ponownie podkręć końce płatków. Zabezpiecz kwiat oklejając go u nasady kawałkiem taśmy samoprzylepnej.
6
kwiatek z lizaka - krok 6
Z białego brystolu zrób malutki bilecik. Naklej na nim papierowe serduszko. Podpisz od kogo jest walentynka.
7
kwiatek z lizaka - krok 7
Przyklej bilecik na środku lizaka, na wierzchu naklejając czerwony guzik. Kwiatek gotowy.
Strona 1 z 8

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane