olejek do masażu domowej roboty

Jak zrobić olejek do masażu?

visage - specjalista Tipy.pl
olejek do masażu domowej roboty
1 z 5
Najlepszy sposób na spędzenie czasu we dwoje? Romantyczny masaż! Walentynki, rocznica, wspólny wieczór – każda okazja jest dobra, żeby zrelaksować się, rozluźnić mięśnie i uwolnić pokłady energii. Niezbędnym elementem każdego masażu jest odpowiedni olejek. Ten przygotowany według zamieszczonego poniżej przepisu nie tylko pięknie pachnie i natłuszcza skórę. Działa również jak afrodyzjak. Pamiętaj, żeby do jego zrobienia używać wyłącznie prawdziwych olejków eterycznych. Tylko one zagwarantują najwyższą jakość doznań.
P

1/4 szklanki oleju kokosowego, 1/4 szklanki oleju z pestek winogron, 1 łyżka oleju jojoba, 1 łyżka witaminy E (może być z kapsułki) lub oleju z awokado, 1 łyżka oliwy z oliwek (opcjonalnie), 1 łyżeczka hydrolatu różanego, 10 kropel olejku ylang ylang, 6 kropel olejku z paczuli, 4 krople olejku lawendowego, 4 krople olejku rozmarynowego

1
domowy olejek do masażu - krok 1
Przygotuj wszystkie potrzebne składniki: oleje bazowe oraz olejki eteryczne. Będzie ci również potrzebny hydrolat różany.
2
domowy olejek do masażu - krok 2
W małej miseczce zmieszaj olej kokosowy, olej z pestek winogron, olej jojoba, witaminę E oraz oliwę z oliwek. Dobrze wymieszaj, żeby wszystkie oleje dobrze się ze sobą połączyły.
3
domowy olejek do masażu - krok 3
Dodaj hydrolat różany i wskazane ilości olejków eterycznych: ylang ylang, paczuli, lawendowego i rozmarynowego. Ponownie dokładnie wymieszaj całość.
4
domowy olejek do masażu - krok 4
Przelej olejek do szklanej zakręcanej buteleczki. Pamiętaj, żeby przed użyciem dobrze go wstrząsnąć. UWAGA: olejek nadaje się tylko do użytku zewnętrznego!
Strona 1 z 5

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane