hamak z palet

Jak zrobić hamak z palet?

Floki - specjalista Tipy.pl
hamak z palet
1 z 4
Istnieje wiele sposobów, które pozwolą na stworzenie wygodnego i atrakcyjnego hamaka. Czasami proste projekty są najciekawsze. Właśnie dlatego warto wykorzystać stare palety i liny. Będziesz w niemałym szoku, kiedy przekonasz się, co mogą zaoferować nam te niepozorne przedmioty. Wiosna coraz bliżej, dlatego warto zadbać o atrakcyjny wypoczynek na świeżym powietrzu, w zaciszu domowego podwórka. Zapraszam do zapoznania się ze wskazówkami, które pozwolą ci wykonać wspaniały hamak dla ciebie i twojej rodziny.
P

Palety, długie deski z drewna, wiertarka, śruby, piła, taśma pomiarowa, liny, materac i poduszka, pokrowiec na materac.

1
Zmierz materac, żeby sprawdzić, ile palet trzeba wykorzystać, żeby pasowały do materaca. Tutaj zostały wykorzystane duże palety, a przestrzeń między nimi została wypełniona deskami. Weź pod uwagę, że na rogach musisz mieć miejsce na linę
2
W razie potrzeby możesz wykorzystać więcej palet. Rozłóż równolegle dwie deski na ziemi. Przewierć je do palet. Zacznij od zrobienia otworów na rogach palet, upewnij się, że są wystarczająco duże, by przełożyć przez nie liny.
3
Przełóż linę, upewniając się, że biegnie pod spodem palety oraz wokół niej. Przymocuj liny do drzewa i załóż na swój materac pokrowiec, żeby w razie deszczu twój materac był suchy i dobrze zabezpieczony przed wilgocią. Umieść materac na szczycie huśtawki, a następnie rozłóż na nim poduszki i koce.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Odnawianie mebli
Ławka ogrodowa
Pergola - zrób to sam

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane