Jak zrobić kolorowy sernik

Jak zrobić kolorowy sernik?
Floki - specjalista Tipy.pl

Sernik jest jednym z ulubionych przysmaków wielu osób. Nawet, jeżeli ktoś nie lubi słodyczy, na sernik zawsze będzie miał ochotę. Nie sposób go nie pokochać, szczególnie z przepyszną cukrową posypką. Zastanawiasz się, czym się wyróżnia spośród innych serników? Jest przede wszystkim bardzo szybki i prosty w wykonaniu. Kilka chwil i możesz cieszyć się pysznym ciastem, którego niebanalny wygląd uświetni każde rodzinne spotkanie.
P

230 g twarogu w temperaturze pokojowej, 3 jaja w temperaturze pokojowej, 0,4 l mleka skondensowanego schłodzonego, 1 i 1/2 łyżeczka ekstraktu z wanilii, 2 łyżeczki ekstraktu z migdałów, 1/2 filiżanki cukrowej kolorowej posypki.

1
Rozgrzej piekarnik do 185 stopni C stopni.
2
Serek należy zmielić kilka razy 2 – 3. W następnej kolejności dodaj do serka mleko, wanilię i ekstrakt z wanilii i migdałów. Mieszaj na niskich obrotach. Wbij jaja. Kontynuuj mieszanie do momentu, w którym jaja będą całkowicie wymieszane.
3
Do ciasta dodaj cukrową posypkę, po jednej łyżce. Masę serową wlej do formy i piecz przez 40 minut. Wyłącz piekarnik i odstaw sernik do ostygnięcia – na pół godziny. Przed podaniem włóż do lodówki na 4 godziny.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane