Jaki kupić prezent na wieczór panieński

Jaki kupić prezent na wieczór panieński?

Floki - specjalista Tipy.pl
Jaki kupić prezent na wieczór panieński
1 z 5
W wieczór panieński nie może zabraknąć prezentów. Każda przyszła panna młoda lubi być rozpieszczana przez swoje koleżanki, dlatego warto trzymać się kilku ważnych zasad, decydując się na przedślubny upominek. W zależności od tego, jakie przyjęcie planujesz, każda z tych propozycji może zainspirować cię do stworzenia wyjątkowej niespodzianki. Zazwyczaj wieczory panieńskie są formalnością wykluczającą panna młodego. Oczywiście to tradycja, ale czy wybierając prezent nie byłoby miło dać pannie młodej, co ucieszy także jej przyszłego męża?
1
Jaki kupić prezent na wieczór panieński
Zadbaj o specjalne dodatki dla „narzeczonej”.

Nie bój się, że twoja przyjaciółka się obrazi. Nieważne jak formalny jest wieczór panieński i czy obecna na nim będzie także mama i babcia panny młodej, nie pozwól narzeczonej wykręcić się od kolorowych szarf, welonów i ręcznie robionych dodatków. To tradycja! Oczywiście wszystko w granicach dobrego smaku. O ile świecące różki stały się swego rodzaju polską tradycją na wieczorach panieńskich, warto odczarować ten zwyczaj i zadbać o coś bardziej oryginalnego, co naprawdę uszczęśliwi przyjaciółkę. Choć wszystko zależy od temperamentu przyszłej panny młodej, powinnyśmy zastanowić się nad czymś o czym nie słyszała lub czego nie widziała.
2
Jaki kupić prezent na wieczór panieński

Udekoruj pokój, w którym odbędzie się przyjęcie.

Im więcej kolorowych, dziewczyńskich dodatków tym lepiej! Pamiętaj, że niebawem twoja koleżanka zamieszka z facetem. Kierując się wyborem kolorystyki, pomyśl o tym co ubi twoja koleżanka. Wystarczy klika drobnych akcentów w postaci kokardek, balonów, wiatraczków. By całkowicie zmienić wystrój pomieszczenia. Możesz też podarować jej „ślubny kalendarzyk adwentowy”, w którym panna młoda znajdzie różne kobiece gadżety, takie jak maseczka, błyszczyk, bielizna, lakier do paznokci, itd.
3
Jaki kupić prezent na wieczór panieński
Prezenty.

Warto przygotować upominek, który panna młoda będzie mogła zachować na pamiątkę. Nie musi być drogi, ani wymyślny. Równie dobrze, możesz dać jej coś co będzie jej przypominało ten dzień, np. kolczyki, czy wianek. Nie zapominaj, że młoda para ma wiele wydatków, więc może warto pomyśleć o czymś, co przyszła panna młoda będzie mgła wykorzystać przed ślubem.
4
Jaki kupić prezent na wieczór panieński

Nie pozwól, by pan młody czuł się opuszczony.

Z drugiej strony przyszła pana młoda nie jest przecież sama, może zatem warto kupić coś co uszczęśliwi nie tylko ją, ale również jej przyszłego męża. Poduszki, talerzyki, filiżanki, notatniki, w których każde z nich będzie mogło napisać swoją przysięgę, to bardzo miłe gesty, które wzbudzą sympatię także przyszłego panna młodego.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

wieczór panieński
ślubny kalendarzyk adwentowy
wieczór panieński

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Kinia
18.08.2015
Chyba najlepszym prezentem będzie ciekawa bielizna :D Coś co przyszła panna młoda wykorzysta podczas nocy poslubnej lub podczas miesiąca miodowego ;) Zresztą jeśli wieczór panieński nie odbywa się przy herbatce tylko jakimś winku w 'imprezowej' atmosferze, to pikanterii doda przezent typu seksi przebranie :D Na panieńskim kuzynki, koleżanki zafundowały jej strój pielęgniarki!
To chyba ciekawy prezent i przyszły małżonek z pewnością się ucieszył ;)