jak zaspokoić kobietę?

Jak zaspokoić kobietę?

MiloscMilosc - specjalista Tipy.pl
Według badań z 2008 roku w których wzięło udział ponad 20 tysięcy kobiet, wynika że większość partnerek udaje lub przynajmniej raz w życiu udawała orgazm. Dlaczego? Bo mężczyźni nie potrafią ich zaspokoić a one nie chcą, by ich partner poczuł się źle lub uważał się za gorszego niż inni. Boisz się, że twoja kobieta również udaje orgazm? Jeśli tak to na szczęście nie wszystko jest stracone - istnieją sposoby na poprawę własnego życia seksualnego.
1
Zaspokojenie kochanka nigdy nie było łatwym zadaniem, ponieważ jesteśmy tylko ludźmi i nie jesteśmy w stanie wiedzieć, co myślą inni. Tak samo dzieje się, jeśli chodzi o seks. Nie zawsze będzie tak samo, musimy wziąć pod uwagę emocje i uczucia innych.
2
Zasadniczo brutalna szczerość nie jest cechą kobiet. Mogą one udawać orgazm tylko po to, by uniknąć zranienia twoich uczuć.
3
Badanie zostało przeprowadzone wśród ponad 20 tysięcy kobiet z różnych środowisk i różnych narodowości, aby raz na zawsze ustalić fakty i fikcje dotyczące kwestii seksu. Aż 80 % kobiet stwierdziło, że udawało orgazm i że zrobi to ponownie, jeśli będzie taka potrzeba. Dlaczego? Ponieważ nie chcą, aby ich kochanek czuł się źle. Robi się to coraz bardziej interesujące. Kiedy zapytano dlaczego udawały orgazm, 75 % z nich odpowiedziało, że ich partnerzy nie potrafili kochać się tak długo, by one doszły do punktu kulminacyjnego, lub partner miał nieodpowiednią wielkość, kształt czy obwód penisa. Ponadto 80 % kobiet uznało, że mężczyznom dotarcie do punktu kulminacyjnego zajęło średnio 12 – 15 minut.
4
Badania te doprowadziły do niesamowitego odkrycia – wystarczy wydłużyć czas stosunku. Spowoduje to niesamowitą różnicę w łóżku - dłuższy stosunek doprowadzi twoją kochankę do orgazmu a ona będzie bardzo zadowolona. Skorzystaj z niektórych proponowanych poniżej technik.
5
Ćwiczenia tantryczne. Zajmie ci dużo czasu zanim opanujesz tą technikę. Technika polega na wykorzystaniu potęgi mózgu, aby powstrzymać się od dotarcia do punktu kulminacyjnego. Jeśli będziesz dużo ćwiczyć, istnieje możliwość, że opóźnisz wytrysk nawet o 15 minut.
6
Pierścień na penis. Zatrzymuje on przepływ krwi, co uniemożliwia dotarcie do punktu kulminacyjnego. Dzięki temu wydłużysz znacznie swój stosunek. Jednak jest minus jego stosowania – czasami może być bolesny i może zatrzymać proces czerpania przyjemności z seksu.
7
Najlepszą metodą jest stosowanie leków ziołowych. Środki te nie zawierają żadnych substancji szkodliwych i są w 100 % naturalne. Dzięki nim doprowadzisz swoją kobietę nawet do kilku orgazmów jednocześnie, wydłużysz swój stosunek bez bólu i niepożądanych objawów.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

miłość
Seks w pociągu
duży penis

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

tyryryry
09.03.2012
28cm ? chyba coś ci sie pomyłiło. Nie uwierze nigdy w życiu, że masz taki rozmiar.
USA
19.01.2012
Jeśli dla ciebie 28cm to jest mało to jesteś jebnięty. Średnia europejska to 14-16cm
xy
04.01.2011
Muj maly ma 28 cm. i nieraz mam kompleksy ze jest za maly,kobiety mi tego nigdy nie mowia,czy zrobic operacje powiekrzenia penisa?