pisanki wielkanocne

Jak pomalować jajka bez farbek?

Floki - specjalista Tipy.pl
pisanki wielkanocne
1 z 4
Święta Wielkanocne są wspaniałą okazja do zacieśniania rodzinnych więzi. Jednak czasami jesteśmy tak bardzo zabiegane, że zapominamy kupić barwniki do jajek, cyrkonie i inne dekoracje, dlatego warto wiedzieć jak sobie poradzić, kiedy nie mamy pod ręką tego wszystkiego. Do wykonania uroczych pisanek wystarczą jedynie pisaki. Do malowania jajek możesz zaprosić całą rodzinę szczególnie dzieci, które kochają kreatywne zabawy.
P

Flamastry.

1
pisanki wielkanocne
Jaja dobrze umyj, a następnie ugotuj. Zanim przystąpisz do pracy poczekaj, aż wystygną i osusz je szmatką. Przygotuj mazaki w rożnych odcieniach. Możesz namalować na nich kropki, groszki, kurczaczki, zajączki, serduszka, wszystko zależy od tego, jakie wzorki lubisz.
2
pisanki wielkanocne
Dorosła osoba nie będzie miała problemu ze stworzeniem takiego wzorku. Jednak małe dzieci nadal mogą mieć jakieś problemy. Możemy pomóc dziecku rysując np. głowę króliczka i prosząc by domalowało do niego oczka.
3
pisanki wielkanocne
Małe dzieci nie potrafią tworzyć skomplikowanych detali, dlatego rysowanie kropeczek, paseczków i serduszek będzie dla nich doskonałym ćwiczeniem. Dzięki temu będą mogły rozwinąć swoje umiejętności manualne.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Zdobienie pisanek
kraszanki
wydmuszka pszczoła

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane