obrazek wielkanocny z pisanką z guzików

Jak zrobić obrazek wielkanocny z pisanką z guzików?

MalwinaMalwina - specjalista Tipy.pl
obrazek wielkanocny z pisanką z guzików
1 z 6
Szukasz prostego i taniego sposobu na wielkanocny wystrój domu? Obrazek z pisanką doskonale spełni to zadanie. Garść guzików, trochę kleju, kawałek kanwy i ramka – to cały koszt wykonania tego projektu. Instrukcję krok po kroku ze wszystkimi istotnymi wskazówkami znajdziesz w dalszej części porady. Być może pomysł spodoba ci się tak bardzo, że wykonasz cały zestaw wielkanocnych obrazków.
P

ramka na zdjęcia 20x25 cm, kanwa o wymiarach 20x25 cm, papier kolorowy w odcieniu pasującym do koloru guzików (20x25 cm), pistolet z klejem na gorąco, zestaw kolorowych guzików w różnych rozmiarach, ale harmonizujących odcieniach, papier pergaminowy, szablon pisanki (do pobrania poniżej), stara szczoteczka do zębów (opcjonalnie)

1
szablon pisanki
Pobierz dostępny w tym kroku szablon i wydrukuj go. Upewnij się, że opcje „Dopasuj do szerokości strony” i „Skaluj” są odznaczone.
2
obrazek z pisanką - krok 1
Nanieś na szablon odrobinę kleju w sztyfcie. Przyklej go do nieco większego kawałka papieru pergaminowego. Papier pergaminowy zapobiegnie przeciekaniu kleju przez kanwę.
3
obrazek z pisanką - krok 3
Ułóż kanwę na szablonie w taki sposób, żeby pisanka znalazła się dokładnie na środku. Dzięki siateczkowej strukturze kanwy szablon będzie przez nią prześwitywać. Papier pergaminowy ochroni zaś stół przed śladami kleju.
4
obrazek z pisanką - krok 4
Teraz zacznij przyklejać na kanwie guziki. Kieruj się od zewnętrznej krawędzi jajka w stronę środka. Gdy klej mocujący pierwszą warstwę guzików całkowicie wyschnie, naklej kolejną warstwę. Dzięki temu jajko zyska bardziej przestrzenny wygląd. Nie zasłaniaj wszystkich guzików, ale tylko niektóre z nich. Jeśli chcesz, w analogiczny sposób przyklej trzecią warstwę. Na koniec usuń resztki zaschniętego kleju starą szczoteczką do zębów.
5
obrazek z pisanką - krok 5
Teraz czas umieścić obrazek w ramce. Na szybce ramki połóż kanwę z pisanką i przysłoń ją kawałkiem kolorowego papieru. Na koniec zamknij i zabezpiecz ramkę. Dekoracja gotowa.
Strona 1 z 6

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane