Co nosić w torebce?

Floki - specjalista Tipy.pl
1 z 20
Torebka jest najlepszym przyjacielem kobiety. Jest z nami niemal wszędzie i skrywa nasze największe tajemnice. No może niekoniecznie sekrety, czasami rzeczy, których możemy się wstydzić (np. paragony, które pamiętają lepsze czasy), ale to dygresja. trzymamy tam niemal wszystko. Portfel, kluczyki i telefon to oczywiste wyposażenie, ale co z innymi przedmiotami? Co powinna zawierać standardowa damska torebka? Zobacz co każda kobieta powinna mieć w swojej torebce.
1
Co nosić w torebce
Żel do dezynfekcji rąk.

W sklepie spożywczym łapiesz za wózek, który był dotykany 1000 razy i nigdy nie został umyty. Po wizycie w bankomacie liczysz swoje pieniądze. Kiedy spotkasz kogoś znajomego nie uciekniesz przed uściskiem ręki. Co jakiś czas kichasz w dłonie. Z tych i wielu innych powodów, dezynfekcja rąk jest koniecznością. Chroni nas przed zarazkami i zapobiega ich rozprzestrzenianiu.
2
Co nosić w torebce
Agrafki/Zestaw do szycia.

Kiedy jesteś w pracy lub na ważnym spotkaniu i nagle orientujesz się, że twojej koszulce brakuje guzika... cóż nietrudno wyobrazić sobie lęku, który towarzyszy ci tej chwili. Jednak taka sytuacja to doskonała okazja, żeby kupić sobie mały zestaw do szycia. A co, jeśli nie mamy czasu na takie drobne prace krawieckie? Właśnie wtedy zwykła agrafka potrafi być największym wybawieniem.
3
Co nosić w torebce
Akcesoria do włosów.

Zawsze warto mieć kilka spinek lub gumek do włosów w swojej torebce.
4
Co nosić w torebce
Aspiryna i woda.

Ból głowy może całkowicie wybić nas z rytmu dnia. Będąc w podroży butelka wody i aspiryna potrafi przywrócić do życia.
5
Co nosić w torebce
Notatnik i długopis.

Na co dzień większość z nas korzysta z aplikacji w telefonie, dzięki której może zapisać ważne informacje. Jednak to nie pomaga, kiedy nasza bateria jest na wyczerpaniu lub przypadkowy turysta potrzebuje pomocy w znalezieniu przystanku i trzeba naprędce naszkicować mu drogę.
6
Co nosić w torebce
Zapałki/zapalniczka.

Przydaje się w sytuacjach awaryjnych, bo nigdy nie wiadomo co nas spotka. Kiedy zajdzie potrzeba, by rozpalić ogień, zawsze lepiej być przygotowanym.
7
Co nosić w torebce
Pieniądze (przynajmniej 50 zł).

Ale uwaga, nie do wydania w każdej chwili. Taka zapasowa suma może okazać się prawdziwym wyzwaniem, ale docenisz to, kiedy odkryjesz, że twojego debetu na koncie już nie ma. Masz zamiar kupić sobie za te pieniądze małą latte lub modny sweterek w promocyjnej cenie? Nie rób tego! Te pieniądze są na wypadek, gdyby okazało się, że twój portfel został skradziony, zgubiłaś lub co się zdarza zostawiłaś w domu...
8
Co nosić w torebce
Lusterko.

Chyba żadna z nas nie lubi, kiedy ktoś się gapi, a my nie mamy lusterka, żeby sprawdzić czy zielenina utkwiła nam miedzy zębami. Myślę, że zawsze można zapytać kogoś znajomego, czy wszystko w porządku, ale po co to robić, kiedy można po prostu wyciągnąć lusterko z torebki.
9
Co nosić w torebce
Tampon/podpaska.

Nie ma nic gorszego niż brak tamponu/ podpaski w nagłej sytuacji. Zawsze warto mieć go pod ręką. Nawet, jeśli go nie potrzebujesz, możesz dać go koleżance, która znalazła się w kłopotliwej sytuacji.
10
Co nosić w torebce
Miętówki lub guma do żucia.

Nie znoszę, kiedy ktoś rozmawia ze mną tuż po zjedzeniu czegoś co charakteryzuje się intensywnym zapachem. Nie zamierzam popełniać tego samego błędu. Nie zaliczaj wpadek, zawsze miej przy sobie coś miętowego.
11
Co nosić w torebce
Przekąski.

Musli, batonik lub jakieś inne słodycze są dobre, kiedy brakuje nam mocy, bo utknęłyśmy w korku lub ważne spotkanie się przedłużyło. Przekąska w torebce uchroni cię przed późniejszym zaatakowaniem McDonalda i wieczornym objadaniem.
12
Co nosić w torebce
Szminka/ błyszczyk.

Myślę, że obecnie mam w swojej torebce około 10 różnych szminek, balsamów i błyszczyków. Mogłabym spróbować wymyślić sposób na walkę z moim uzależnieniem, ale po co? Moje usta mnie za to kochają.
13
Co nosić w torebce
Chusteczki matujące.

Nie ma nic gorszego niż tłusta skóra tuż przed zrobieniem zdjęcia lub przed ważnym spotkaniem po całodniowej bieganinie. Możesz spróbować umyć twarz, ale czasami to nie wystarczy i masz jeszcze gorszy nastrój.
14
Co nosić w torebce
Pomadka ochronna/ mały balsam.  
Są szczególnie przydatne, kiedy na zewnątrz jest dość chłodno. Natomiast miniaturka balsamu doskonale sprawdzi się latem. Po co zabierać ze sobą dużą butelkę, skoro mały kremik jest poręczny i praktyczny?
15
Co nosić w torebce
Plastry.

Jeśli kupiłaś sobie właśnie nowe buty, twoje stopy będą ci wdzięczne za plastry. Co więcej każda mama powinna mieć w torebce kolorowe plasterki dla swojego dziecka na wypadek zadrapań i drobnych ranek po szaleństwie na placu zabaw.
16
Co nosić w torebce
Chusteczki odświeżające.

Mówi się, że nie ma brzydkich kobiet, są tylko zaniedbane. Dlatego ważne, by dbać o higienę i zawsze wyglądać świeżo. Jedną z rzeczy, które mogą nam pomóc są chusteczki odświeżające, które można trzymać w torebce. Przychodzą z pomocą w wielu sytuacjach, szczególnie, gdy wyleje ci się napój i musisz powycierać ręce.
17
Co nosić w torebce
Antyperspirant.  Jest ratunkiem podczas długich i ruchliwych dni. Nienawidzę biegać, zwłaszcza w upalne, letnie dni, jednak czuję się świadoma swojego zapachu. Więc kiedy muszę się odświeżyć staram się mieć przy sobie antyperspirant.
18
Co nosić w torebce
Perfumy w kulce.

Są małe, praktyczne i wystarczy dosłownie kilka kropli, by zapach utrzymywał się przez długi czas. Zatem mają nie tylko idealny rozmiar, ale są również wygodne i łatwe w użyciu.
19
Co nosić w torebce
Słuchawki.

Jestem miłośnikiem muzyki, więc dla mnie to ważne, by mieć przy sobie słuchawki. Szczególnie, kiedy wybieram się na długą przejażdżkę autobusem, pociągiem lub po prostu idę na spacer. Muzyka sprawia, że czas i mija dużo szybciej.
Strona 1 z 20

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane