księżniczki Disneya

Którą księżniczką z Disneya jesteś? Sprawdź co to o tobie mówi.

haniahania - specjalista Tipy.pl
księżniczki Disneya
1 z 13
Która z nas nie oglądała w dzieciństwie bajek Disneya, marząc o baśniowych kreacjach i znalezieniu własnego księcia z bajki? Na pewno masz swoją ulubioną księżniczkę, którą kiedyś chciałaś być. Czy ma to jakieś znaczenie? Owszem. Twój wybór może świadczyć o cechach charakteru, z których istnienia nie zdawałaś sobie wcześniej sprawy. Przeczytaj co twój wybór mówi o tobie.
1
Królewna Śnieżka
Królewna Śnieżka

Jesteś niezwykle szczera, tak jak Królewna Śnieżka. Zupełnie naturalnie roztaczasz wokół siebie blask, za co niektórzy mogą cię nie lubić. Nie zrażaj się tym jednak, niech zazdrość innych nigdy nie zmieni tego, kim naprawdę jesteś. Masz wielkie plany na życie, a ponieważ jesteś niezwykle uczynna i wspaniałomyślna, masz przy boku wielu przyjaciół, którzy pomogą ci je zrealizować i pozostaną z tobą do końca. Wskazówka dla ciebie: nigdy nie pozwól światu zmienić swojego dobrego serca w głaz.
2
Kopciuszek
Kopciuszek

Wiara w spełnienie marzeń nie jest łatwa – ale ty Kopciuszku wiesz najlepiej, że nie warto jej tracić. Odkąd pamiętasz, zawsze snułaś plany na przyszłość. Chcesz wyciągnąć z życia jak najwięcej i nie pozwolisz, żeby ktokolwiek lub cokolwiek stanęło na drodze do realizacji twoich marzeń. Stanowisz inspirację dla każdego, kto się z tobą zetknie. Nigdy nie przestawaj marzyć!
3
Śpiąca Królewna
Śpiąca królewna

Podobnie jak Aurora, mogłabyś spać przez całe lata, a ludzie i tak nie potrafiliby o tobie zapomnieć. To ze względu na twój urok osobisty. Przebywanie w twoim towarzystwie jest jak powiew świeżego powietrza. Jesteś jak lampa w letnią noc, do której ludzie garną się jak ćmy. Przyciągasz ich. Nie ma się temu co dziwić. Lśnij dalej!
4
Mała Syrenka
Mała Syrenka

Tak jak Arielka, nigdy się nie poddajesz. Nie złamią cię niepowodzenia, ani przeciwności losu. Jesteś odważna. Gdybyś znalazła się ze znajomymi w pobliżu nawiedzonego domu, zanim zdążyliby pomyśleć o ucieczce, ty byłabyś już w środku. Nie boisz się nikogo i niczego. Nic nie powstrzyma cię przed osiągnięciem celu. Inni podziwiają cię, choć mogą też bać się twoich impulsywnych decyzji.
5
Bella
Bella z „Pięknej i Bestii”

Co za charakter! Tak jak Bella starasz się, by innym było jak najlepiej, choć oni często tego nie zauważają. Twoje piękno nie objawia się tylko na zewnątrz, ale promienieje od środka. Wszyscy powinniśmy brać z ciebie przykład.
6
Jasmina
Jasmina

W głębi serca każda z nas chciałaby być taka jak Jasmina i ty. Masz mocny charakter i zaciekle bronisz swoich poglądów. Popierasz to, co słuszne i nigdy nie przestajesz walczyć o to, w co wierzysz. To bardzo ważne. Jesteś typem osoby, która jest w stanie zmienić świat. Bądź więc tą zmianą!
7
Pocahontas
Pocahontas

Jesteś typem wędrowca, a Pocahontas doskonale reprezentuje twój stan ducha. Wszędzie, gdzie jesteś szukasz wrażeń. Doceniasz piękno otaczającego cię świata, wiesz, że to prawdziwy cud stworzenia. Ciężko za tobą nadążyć albo cię usidlić. Jednak świetnie dogadujesz się z ludźmi podobnymi do ciebie, dla których życie jest niekończącą się przygodą.
8
Mulan
Mulan

Ludzie tacy jak rodzą się raz na sto lat. Jesteś jak szlachetny kamień. Wiesz, że to, co dobre, często wymaga poświęceń, ale nie powstrzymuje cię to przed realizacją celu. Jesteś wojownikiem, strach nigdy nie stanie ci na drodze do zwycięstwa. Zrobisz wszystko, żeby ochronić tych, których kochasz. Jesteś bohaterem, legendą – i nawet jeśli tak się nie czujesz, na pewno zostawisz po sobie wyraźny ślad.
9
Tiana
Tiana

Niezależność – na tym zależy ci w życiu najbardziej. Jesteś typem osoby, która zawsze dostaje to, czego chce. Wszystkie powinnyśmy brać z ciebie przykład. Nie potrzebujesz nikogo, bo wiesz, że w życiu możesz liczyć tylko na siebie. Masz jednak przy boku kilku przyjaciół, którzy zawsze będą ci wierni. Wiesz, że w życiu bywa ciężko, ale twój upór i ciężka praca sprawią, że nic nie stanie ci na drodze do realizacji celu.
10
Roszponka
Roszponka

Roszponki to typ osobowości, przy którym każdy czuje się dobrze. Twoi znajomi i rodzina dobrze o tym wiedzą. Jesteś oddana, aż do upadłego i traktujesz swoich bliskich z olbrzymim szacunkiem. Nie liczysz się dla siebie ty sama, ale dobro innych. Jedyne, czego nie możesz znieść to smutek otaczających cię ludzi. Zrobisz wszystko, co w twojej mocy, żeby uszczęśliwić tych, których kochasz. Każdy z nas chciałby mieć takiego przyjaciela jak ty.
11
Merida Waleczna
Merida Waleczna

Twoją moc ciężko ujarzmić. I nie chodzi tylko o fizyczną siłę, którą bez wątpienia posiadasz. Masz też bardzo silną osobowość. Co więcej, potrafisz dzielić się tą mocą z innymi. Jesteś wsparciem dla swojej rodziny i przyjaciół. A co najbardziej godne uwagi – potrafisz być sobą bez względu na wszystko.
12
księżniczka Anna
Księżniczka Anna

Masz w sobie niesamowitą pasję i wolę życia, której większość z nas może ci tylko pozazdrościć. Starasz się czerpać ile się da z każdego dnia i dostrzegasz piękno nawet w najmniejszych rzeczach. Nawet nie zdajesz sobie sprawy z tego, że jesteś inspiracją dla każdego, kto cię pozna. Bycie w pobliżu ciebie pozwala docenić życie i dostrzec świat w piękniejszych barwach.
Strona 1 z 13

Powiązane porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Kasia
07.01.2018
To jestem kopciuszek