maseczka z kakao

Jak zrobić głęboko regenerującą maseczkę z kakao?

visage - specjalista Tipy.pl
Nie musisz pić kakao, by zdziałało dla ciebie cuda. Wystarczy, że wykorzystasz je do przygotowania głęboko regenerującej maseczki na twarz. Kakao (będące głównym składnikiem czekolady) jest bogatym źródłem antyoksydantów i składników odżywczych. Sprawia to, że maseczka zrobiona w oparciu o zamieszczony poniżej przepis bardzo skutecznie zapobiegnie przedwczesnemu starzeniu skóry i sprawi, że stanie się ona gładka i promienista. Czy trzeba czegoś więcej, żeby cię przekonać?
P

1 rozgniecione na papkę awokado, 3 łyżki prawdziwego kakao w proszku, 2 łyżki miodu, 1 łyżka cynamonu

1
Właściwości poszczególnych składników:

Kakao jest jednym z najlepszych źródeł przeciwutleniaczy (w czystej postaci zawiera ich aż 320 rodzajów). Wspomaga również produkcję kolagenu.

Miód odbudowuje naturalną warstwę ochronną skóry, sprawiając, że staje się jedwabista i elastyczna.

Awokado ma silne działanie przeciwstarzeniowe. Zapobiega tworzeniu się zmarszczek i pomaga zredukować te już istniejące. Przyspiesza również produkcję kolagenu.

Cynamon zawiera dużo cennych substancji i w naturalny sposób tonizuje skórę.
2
Połączenie wymienionych wyżej składników sprawia, że skóra jest głęboko oczyszczona, wygładzona i bardziej miękka. To znacznie przyjemniejszy i tańszy sposób, niż wizyta u kosmetyczki i zastrzyki z botoksu.
3
Przepis na maseczkę z kakao:

Zmieszaj ze sobą wszystkie składniki. Delikatnie wmasuj maseczkę w twarz i pozostaw na około 25 minut. Na koniec spłucz ją ciepłą wodą.

Powiązane porady

trądzik
Maseczka
maseczka na twarzy

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Krupeczka
16.11.2015
Tylko dlaczego maseczka omija powieki oczu, podczas gdy na powiekach jest najcieńsza skóra i to na niej najszybciej powstają zmarszczki. Tak samo ominięta jest okolica ust i wargi, gdzie też z czasem tworzą się zmarszczki. Zamiast tego nos jest pokryty, gdzie on najpóźniej się starzeje i pokrywa zmarszczkami.