zając ze skarpety

Jak zrobić zająca ze skarpety?

MarlenaMarlena - specjalista Tipy.pl
zając ze skarpety
1 z 4
Wielkanocny projekt idealny dla dzieci, tych dużych i tych nieco mniejszych. Zajączki, mimo iż zrobione ze skarpetek, prezentują się bardzo elegancko. Będą stanowić doskonałą dekorację wielkanocną, a gdy po świętach zostanie już tylko wspomnienie – twoje pociechy chętnie zaopiekują się nimi dołączające je do grona ulubionych „przytulaków”. Jeśli chcesz się dowiedzieć jak zrobić takie zajączki, zachęcam do zapoznania się z instrukcją zamieszczoną poniżej.
P

mała ale długa skarpetka, biały i różowy filc, duży biały pompon, oczy do maskotek, przezroczyste gumki recepturki, ryż, wstążeczka ozdobna z materiału, nożyczki, klej w tubce

1
zając ze skarpety - krok 1
Napełnij skarpetkę około 1 szklanką ryżu (ilość zależy od rozmiarów skarpety). Mniej więcej w jednej trzeciej długości przewiąż skarpetę pierwszą bezbarwną gumką. Nieco wyżej zawiąż drugą gumkę. Uzyskasz w ten sposób tułów i głowę zajączka (patrz zdjęcie).
2
zając ze skarpety - krok 2
Z białego filcu wytnij owalny kształt – brzuszek zająca. Naklej go na skarpetce w odpowiednim miejscu. Użyj białego kleju w tubce lub pistoletu z klejem na gorąco.

Z białego filcu wytnij dwa małe prostokąty – zęby zajączka, a z różowego trójkątny nosek. Przyklej je na środku głowy zająca. Nad nimi zamocuj oczy do maskotek.
3
zając ze skarpety - krok 3
Miejsce łączenia głowy z tułowiem przewiąż ozdobną wstążeczką. Górną część skarpetki przetnij na pół, a każdą z połówek uformuj w kształt uszu. Jeśli materiał będzie się strzępić się, obszyj go wzdłuż krawędzi. Zajączek gotowy.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Monika
21.03.2018
Super pomysł i łatwy do przygotowania:)