Jak dobrze oczyścić twarz z zaskórników?

Floki - specjalista Tipy.pl
1 z 7
Wszyscy je mamy. Są irytujące i ciężko się ich pozbyć. Istnieje milion wskazówek, które mają pomoc w walce z nimi. Po wypróbowaniu i przetestowaniu niemal każdej metody, proponuje zapoznać się z tymi, które doskonale radzą sobie z tymi paskudztwami. Oto niektóre z najbardziej skutecznych sztuczek kosmetycznych, które pomogą ci pozbyć się z twarzy wągrów i pozostawią skórę matową i oczyszczoną.
1
Peeling z sody oczyszczonej
Peeling z sody oczyszczonej.
Działa jak mikrodermabrazja, ze względu na drobne cząsteczki, które oczyszczają skórę i doskonale radzą sobie z zatkanymi porami, w rezultacie których tworzą się zaskórniki. Wystarczy wymieszać sodę z odrobiną wody, by powstała pasta. Zabieg wykonywany regularnie pomaga pozbyć się wągrów.
2
Paski oczyszczające
Paski oczyszczające.
O paskach oczyszczających słyszała niemal każda z nas, ale dlatego, ze naprawdę działają. Wystarczy zwilżyć powierzchnię skóry, którą chcesz oczyścić, nakleić na nią specjalną taśmę oczyszczającą i pozostawić do wyschnięcia na 15 minut. Kiedy będziesz gotowa, należy energicznie oderwać plaster. To co zostanie na pasku jest obrzydliwe, ale lepiej, żeby było na pasku, niż na skórze.
3
Glinki
Glinki.
Maski z glinką doskonale oczyszczają skórę, ponieważ działają jak przyssawki. Glina jest jak magnes, która wyciąga z naszej skóry cały brud. Regularne maseczki z glinki (np. zielonej do cery tłustej) pomoże ci uzyskać spektakularne efekty.
4
Kwasy salicylowy i glikolowy
Kwasy salicylowy i glikolowy są twoimi przyjaciółmi.
Kwas salicylowy jest substancja o charakterze lipofilowym (rozpuszcza tłuszcz) i skupia się na powierzchni skóry, by oczyścić pory. Regularne stosowanie pozwoli ci oczyścić skórę. Z kolei kwas glikolowy, pochodzący z trzciny cukrowej, pomoże usunąć ci martwy naskórek. Z powierzchni skóry. Wspólnie tworzą niesamowity duet, który rozwiąże problem wągrów.
5
Retinoidy
Retinoidy.
Są to kwasowe pochodne witaminy A, która potrafi zdziałać cuda. Usuwają zanieczyszczenia i martwy naskórek. Kremy z retinoidami przeznaczone do skóry trądzikowej można dostać w aptece. Efektami ubocznymi kuracji jest łuszczenie się skóry, na początku może być także podrażniona.
6
Nie wyciskaj
Nie wyciskaj!
To najgorsza rzecz, jaka możesz zrobić. Nawet jeśli Cię kusi, by szybko pozbyć się paskudztwa, możesz zrobić sobie krzywdę, ponieważ później będzie ich więcej, a skóra będzie podrażniona . Istnieje również ryzyko zakażenia skóry, w rezultacie czego zainfekowana skóra zacznie produkować więcej łoju i obdarzy cię okropnymi, zapalnymi pryszczami.
Strona 1 z 7

Powiązane porady

blizny potrądzikowe
tuszowanie pryszczy
trądzik różowaty

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

JA
19.09.2016
Autorka mogła napisać 'bród' przez pomyłkę. Myślę, że gdyby mieszkała na Bródnie w Warszawie byłby to uzasadniony błąd ;) Tego nie wiemy, po co od razu oskarżać ją o brak matury ?! Poza tym do sposobu na zaskórniki mi np. nie potrzeba czyjejś matury...
asia
28.09.2015
Bród????Autorko, juz czas kupic słownik
paniodpolskiego
28.09.2015
Brud pisze się przez "u" nie "ó"!!! Czy Interia nie mogłaby zatrudniać ludzi po maturze?