Jak zrobić jajko niespodziankę na Wielkanoc?
Floki - specjalista Tipy.pl

Może zajączek wielkanocny zapuka w tym roku do twoich drzwi? Takie olbrzymie jajo niespodzianka sprawi mnóstwo radości nie tylko dzieciakom, ale również dorosłym. Dlatego może warto przygotować taką niespodziankę dla bliskiej osoby? Do środka możesz włożyć praktycznie wszystko, na co masz ochotę. Mogą to być słodycze lub inne drobne upominki. Zobacz jak wykonać niesamowite jajo wielkanocne z niespodzianką. Ja zamierzam wykonać kilka dla przyjaciół, a Ty?
1
Istnieje kilka sposobów na zrobienie olbrzymiego jaja. Jedna z metod polega na nadmuchaniu balona i oklejeniu go kolorowym papierem. Pamiętaj, że należy zrobić kilka warstw. Kiedy papier wyschnie możesz pomalować jajko na dowolny kolor.
2
Przebij balon igłą, a następnie przy pomocy nożyka rzemieślniczego przetnij je na pół. Dodaj odrobinę zielonej trawy lub sztucznego mchu do środka.
3
Do środka możesz włożyć kilka kolorowych cukierków. Twoja niespodzianka jest już gotowa. teraz wystarczy zostawić ją pod drzwiami przyjaciela.
?

Wskazówki
Do jaja niespodzianki dla dzieci, oprócz słodyczy możesz włożyć także drobne upominki w postaci zabawek.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

majka
04.11.2015
A czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć jak zrobić takie ogromniaste jajo,takie które można zobaczyć na yt? Ma chyba z 80 cm wysokości. Jak ktoś wie to proszę o instrukcje.