lampiony z papieru

Jak zrobić wiosenny lampion z papieru?

MarlenaMarlena - specjalista Tipy.pl
lampiony z papieru
1 z 4
Szukasz eleganckiego sposobu na udekorowanie wnętrza? Wystarczy brystol i odrobina bibuły, by zrobić śliczne lampiony pokazane na zdjęciu obok. Doskonale sprawdzą się one jako dekoracja stołu na wesele lub święta. Nie przejmuj się, jeśli pierwszy lampion, który zrobisz, nie będzie tak idealny jak ten na zdjęciu. Wycinanie drobnych elementów wymaga wprawy i precyzji, która przychodzi z czasem. Szablon wraz z instrukcją znajdziesz w dalszej części porady.
P

biały brystol lub zwykły papier, biała gładka bibuła, klej, nożyk hobbystyczny i/lub małe nożyczki (np. do paznokci lub skórek)

1
lampiony z papieru - krok 1
Pobierz dostępny w tym kroku szablon. Wydrukuj go w formacie A4. Następnie wytnij niepotrzebne elementy. Użyj nożyka hobbystycznego i/lub małych nożyczek (np. do skórek). Liczy się jak największa precyzja.
2
lampiony z papieru - krok 2
Połóż lampion na podkładce drukowaną stroną do góry. Nanieś klej na jego boki i naklej na nich prostokąty z białej, gładkiej bibuły. Złóż lampion wzdłuż pionowych linii. Sklej jego sąsiednie boki. Gotowy szablon powinien przypominać ten pokazany na zdjęciu obok.
3
lampiony z papieru - krok 3
W analogiczny sposób przygotuj pozostałe lampiony. Umieść je na stole i włóż do środka podgrzewacze ledowe. Ograniczą one ryzyko pożaru. Dekoracja gotowa.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Pudełka origami
Żuraw z papieru

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane