leczenie bezpłodności kobiet metodami naturalnymi

Jak leczyć bezpłodność?
NaturaNatura - specjalista Tipy.pl

Niepłodność może być wywołana przez bardzo wiele czynników i jest to problem występujący zarówno u kobiet jak i mężczyzn. Palenie papierosów, zła dieta, stres, depresja, niepokój, niektóre leki i problemy z kobiecymi narządami odgrywają istotną rolę w wywołaniu bezpłodności. Cysty na jajnikach i zapalenie jajowodów mogą również być przyczyną niepłodności u kobiet. Leczenie może być bardzo kosztowne, nie jest bowiem objęte ubezpieczeniem. Są jednak proste i tanie sposoby na leczenie niepłodności domowymi sposobami.
P

* Witamina C
* Tlenek azotu
* Ekstrakt z pestek winogron
* Olej wiesiołka
* Produkty bogate w wapń
* Owoce i warzywa
* Dużo płynów
* Syrop na kaszel

1
Weź duże ilości witaminy C w celu zwiększenia produkcji śluzu przez szyjkę macicy. Śluz szyjkowy jest bardzo ważny, gdy próbujesz zajść w ciążę. Tlenek azotu jest kolejnym dobrym sposobem na zwiększenie ilości śluzu, ponadto pomaga w lepszym dopływie krwi do narządów płciowych.
2
Stosuj ekstrakt z pestek winogron w połączeniu z witaminą C, zwiększa on jej skuteczność. Ponadto ekstrakt z pestek winogron jest przeciwutleniaczem i może pomóc w ochronie plemników.
3
Olej wiesiołka pomoże nie tylko zwiększyć ilość śluzu w szyjce macicy, ale ponadto poprawia jego jakość. Owulacja występuje zazwyczaj wtedy, gdy śluz szyjkowy wygląda jak białko jajka. Olej z wiesiołka jest ziołowym środkiem, wykorzystywanym zazwyczaj jako niezbędne kwasy tłuszczowe i środek przeciwzapalny.
4
Jedz produkty bogate w wapń, takie jak mleko, ser czy jogurty. Dwie do trzech porcji dziennie pokarmu bogatego wapń, pomogą ci w walce z bezpłodnością.
5
szpinak
Wprowadź do swojej diety świeże owoce i warzywa. Owoce i warzywa zawierające kwas foliowy są szczególnie ważne w leczeniu bezpłodności. Staraj się spożywać ciągu dnia około 7 porcji świeżych owoców i warzyw. Znaczne ilości kwasu foliowego zawierają brokuły, szpinak, sok pomarańczowy i soczewica.
?

Wskazówki
* Weź syrop przeciwkaszlowy w czasie owulacji, zwiększysz ilość śluzu szyjkowego.
* Upewnij się, że masz owulację. Jeśli nie masz owulacji, a twoje miesiączki są nieregularne, skontaktuj się z ginekologiem.
* Zwolnij tempo ćwiczeń.
* Noś luźne ubrania.
* Ogranicz spożycie kofeiny.
* Prowadź kalendarz, by śledzić swoje dni płodne.
* Jedz chude mięso, takie jak drób.
* Jedz minimum sześć porcji produktów spożywczych z pełnego ziarna, takich jak płatki owsiane, brązowy ryż czy pieczywo pełnoziarniste.
* Pij dużo płynów, aby zwiększyć ilość śluzu szyjkowego.
* Rzuć palenie, może ono spowodować bezpłodność.
* Uwolnij się od alkoholu i kofeiny.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

zlotemiasta
08.10.2010
Czytałam o tym, że odpowiednia dieta ma duży wpływ na nasza niepłodność. Są kliniki, takie jak Vimed, które zajmują się leczeniem niepłodności, a wszystko w oparciu o dopasowanie odpowiedniej diety. Jest to na pewno nowe rozwiązanie, ale już cieszy sie duża popularnością.