Kwiat

Jak zrobić kwiat z papieru?·

Origami - specjalista Tipy.pl
Kwiat
1 z 8
Kwiatki zrobione z papieru mogą być ozdobą samą w sobie lub zostać wykorzystane do zrobienia kuli kusudama. Pojedynczych kwiatków możemy użyć do dekoracji prezentów, zaś kule z nich wykonane będą pięknie wyglądać na bożonarodzeniowej choince.
P

* 5 arkuszy papieru do origami (kwadratowe karteczki). Rozmiar kartki - w zależności od tego, jak duży kwiat chcemy wykonać. Optymalne będą to jednak kartki 7 x 7cm.

1
kwiat kusudama 1
Do zrobienia jednego kwiatka potrzebujemy 5 karteczek. Cała kula składa się z 12 kwiatków, zatem jeśli planujemy wykonać kulę musimy przygotować 60 karteczek. Najpierw złóż karteczkę na skos. Połóż ją na stole, tak aby najdłuższa krawędź powstałego trójkąta była najbliżej ciebie.
2
kwiat kusudama 2
Złóż prawy i lewy róg do górnego wierzchołka trójkąta. W ten sposób powstał kwadrat.
3
kwiat kusudama 3
Teraz zagnij te same rogi w dół tak, aby wierzchołki były przedłużeniem dolnych boków kwadratu.
4
kwiat kusudama 4
Otwórz zakładki, które właśnie stworzyłeś i je wygładź.
5
kwiat kusudama 5
Powstałe trójkąty zegnij do siebie. W ten sposób na powstałym czworoboku powstały dwa trójkąty, mniejszy trójkąt leży na trójkącie większym. Teraz złóż na pół trójkąt większy (razem z mniejszym) wzdłuż jego wysokości.
6
kwiat kusudama 6
Powstałe dwa trójkąty sklej ze sobą.
7
kwiat kusudama 7

Teraz brakuje ci jeszcze 4 płatków. Po wykonaniu wszystkich pięciu sklej je wszystkie razem - kwiatek gotowy. Teraz jeśli chcesz wykonać całą kulę musisz zrobić jeszcze 11 takich samych kwiatków. Instrukcję zrobienia kuli znajdziesz tutaj -> Jak zrobić bombkę z papieru?

Strona 1 z 8

Powiązane porady

Dom z papieru
torebka na prezent z gazety
Pudełka origami

Podobne porady

Komentarze (28)

* Pola wymagane

Nemhain
26.12.2015
Jakiego kleju użyć? Zwykły do papieru nie działa - rozklejają się.
zenek50zenek
08.03.2013
zacne te kwiatki
Kaal
20.12.2012
Postępuję wg instrukcji i otwierając zakładki w 4 punkcie wychodzi z powrotem kwadrat przecież. Albo jestem głupi, albo nie mam do tego cierpliwości, albo bezsenna noc daje się we znaki. W każdym razie odechciało mi się tego robić, tym bardziej, że zepsułem na próby ze 20, przygotowanych wcześniej karteczek. Porażka. Zdarza się.
mysiaa ♥
22.03.2012
te kwiatki są śliczne efekt znakomity zrobiłam juz kilkanaście takch kul i wyglądają prześlicznie ..^.^
SoGood
07.02.2012
Ale to jest piękne i łatwe do zrobienia. {Pozdo=D}
Oliwia2110
19.12.2011
No ładne ale czasochłonne robiłam kiedyś bąbke ale inna
xxkinia87xx
01.09.2011
Te kwiatki są prześliczne... Już jakiś czas temu zrobiłam kilka bukiecików. Ostatnio zrobiłam coś bardziej okazałego: jeden kielich z kwadratu 21x21 cm. W środek kwiatów wkleiłam słupek ( pocięty w poprzek pasek papieru zwinięty w rulonik)... efekt znakomity!
xMatthewX
29.03.2011
Dziękuje bardzo ;*
Jestem uczniem klasy II gim i miałem zrobić jakiś kwiat z origami poszukałem w internecie ten najbardziej mi się spodobał.
Dziękuje bardzo kwiat bardzo piękny i prosty do zrobienia :)
Polecam :D
kusudama
23.03.2011
cudeńko
pestka
22.03.2011
Te kwiatuszki mogła bym robić do znudzenia bo są takie piękne!!![(jesst jeden warunek!!!)patrz dwie linijki w dół]
______________________________________________________

Sa piękne ;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;;*;*;*;*;*;

Tylko szkoda że nie jest opisane jak trzeba robić