ciasto z kubka z nutellą

Jak zrobić ciasto z kubka z Nutellą?

jalapeno - specjalista Tipy.pl
Czasem każdemu z nas zdarzy się taka chwila, w której mamy ochotę na kawałek pysznego czekoladowego ciasta. Co zrobić, jeśli nie przepadamy za pieczeniem, nie mamy na to czasu lub po prostu nie chcemy piec od razu całej blachy? Zamiast wybierać się do cukierni, pomaszerujmy do kuchni i zróbmy szybkie ciasto czekoladowe z kubka. Ono nie może się nie udać!
P

4 łyżki mąki pszennej, 2 łyżki cukru pudru, ½ łyżeczki proszku do pieczenia, szczypta soli, ¼ szklanki mleka, 2 łyżki nutelli, 2 łyżki oleju roślinnego, do dekoracji: bita śmietana + starta czekolada

1
W małej misce wymieszaj suche składniki (mąka, kakao, cukier, proszek do pieczenia, sól).
2
W osobnym naczyniu zmieszaj mleko z nutellą (nie powinno być żadnych grudek). Następnie dodaj olej roślinny.
3
Wlej mokre składniki do naczynia z suchymi i wymieszaj delikatnie (nie miksuj!). Tak przygotowaną mieszaninę wlej do kubka, który można umieścić w kuchence mikrofalowej.
4
Ustaw kuchenkę mikrofalową na wysoką moc (kuchenka o mocy 750 W) i podgrzewaj w niej kubek z mieszaniną przez 45 sekund.
5
Po upływie 1 minuty i 20 sekund sprawdź ciasto. Podgrzewaj je dalej w pięciosekundowych odstępach aż będzie suche i twarde na wierzchu. Podawaj z bitą śmietaną i odrobiną startej czekolady.

Powiązane porady

bajaderka
tiramisu w pucharkach
złocisty syrop

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane