naczynie z gipsu

Jak zrobić naczynie z gipsu - skorupa jaja?

jeanny - specjalista Tipy.pl
naczynie z gipsu
1 z 5
Oto ciekawa ozdoba wielkanocnego stołu, gipsowa misa przypominająca skorupę strusiego jaja. Już samo naczynie wygląda niezwykle intrygująco i ciekawie, ale jeszcze lepiej prezentuje się, gdy umieścisz w nim zieleninę, gałązki bazi czy np. doniczkę z niewielkim kwiatem. A że skorupki jaj nie muszą być kojarzone jedynie z Wielkanocą, możesz cieszyć się jej widokiem przez cały rok, dopóki ci się nie znudzi. Może nawet uda ci się wkręcić znajomych, że ozdobę tę zrobiłeś ze skorupy prawdziwego strusiego jaja.
P

balon, bandaże gipsowe, nożyczki

1
Przygotuj wszystkie potrzebne ci akcesoria. Bandaż gipsowy powinien być do kupienia w większości aptek, można je też zamówić przez internet.
2
Nadmuchaj balon do wielkości, jaką ma przybrać gipsowa skorupa strusiego jaja. Najlepiej napełnić go choć częściowo wodą, wówczas stanie się cięższy, a co za tym idzie, łatwiej będzie ci na nim pracować. Następnie zabandażuj balon mniej więcej do 2/3 jego wysokości i zanurz go w wodzie.
3
Kiedy gipsowy bandaż nasiąknie wodą wyjmij go z niej i odstaw do wyschnięcia. Potem możesz pozbyć się balonu znajdującego się wewnątrz. Teraz wystarczy tylko przyciąć brzegi naczynia tak, by przypominało pękniętą skorupkę.
4
Takie naczynie może mieć wiele zastosowań. Zresztą już samo w sobie jest naprawdę oryginalną dekoracją mieszkania. :)
Strona 1 z 5

Powiązane porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane