wydmuszka z kurczaczkiem

Jak zrobić brokatowe pisanki z kurczaczkiem w środku?

agnieszka_d - specjalista Tipy.pl
wydmuszka z kurczaczkiem
1 z 4
Wielu osobom brokat kojarzy się raczej z ozdobami bożonarodzeniowymi i sylwestrowymi. Ale przecież nic nie stoi na przeszkodzie, by udekorować nim wydmuszki czy inne ozdoby wielkanocne. Moja dzisiejsza propozycja to błyszczące wydmuszki, w których ukryły się śliczne puszyste kurczaczki. Zapraszam do zapoznania się z tutorialem, jeszcze nie jest za późno, by je zrobić!
P

wydmuszki z wybitym otworem (jak to zrobić w prosty sposób przeczytasz na początku tego artykułu), brokat, miska z wodą, klej hobbystyczny, pędzel, małe kurczaczki, papier, nóż x-acto, nożyczki, pistolet z klejem na gorąco, patyczki do szaszłyków + opakowanie po jajkach (wykorzystasz je przy suszeniu pisanek), pojemniczek plastikowy do rozrobienia kleju i wody

1
W małym plastikowym naczyniu rozrób klej hobbystyczny z wodą. Mieszanina powinna mieć lekką konsystencję. Kiedy mieszanina kleju i wody jest już gotowa, pokryj nią za pomocą pędzla wydmuszki wewnątrz lub na zewnątrz. Następnie odłóż je do całkowitego wyschnięcia. Tu przyda ci się opakowanie po jajkach i patyczki do szaszłyków.
2
Kiedy brokat z jednej strony wyschnie, pokryj klejem drugą stronę jajek i również obsyp ją brokatem. Ponownie odłóż wydmuszki do wyschnięcia.
3
Kiedy brokat wysechł już z obu stron, do środka wydmuszek możesz włożyć kurczaczki. Wystarczy nanieść odrobinę gorącego kleju na łapki i przymocować do dna jajka. To naprawdę urocza dekoracja wielkanocna. :)
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane