bezzapachowa pomadka do ust

Jak zrobić naturalną, bezzapachową pomadkę do ust?

visage - specjalista Tipy.pl
bezzapachowa pomadka do ust
1 z 4
Miękkie i nawilżone usta są ważne o każdej porze roku. W zimie nie sprzyja im mróz i wiatr, w lecie wysusza je słońce i suche powietrze. Jest jednak skuteczny i zupełnie bezpieczny sposób, by temu zaradzić – domowej roboty pomadka do ust. Wykonana wyłącznie z naturalnych składników, nie podrażnia i nie uczula. Głęboko nawilża i odżywia usta, nadając im aksamitną gładkość. Przepis poniżej.
P

5 pojemniczków na pomadki, 1 szklanka wosku pszczelego, 1/2 szklanki oleju kokosowego, wykałaczka, lejek, opcjonalnie: zmielone płatki róży

1
domowa pomadka do ust - krok 1
Wosk pszczeli rozpuść w kąpieli parowej. Gdy zmieni swoją konsystencję na płynną, dodaj do niego olej kokosowy. Poczekaj, aż się rozpuści. Jeśli chcesz, możesz dodać do mieszanki rozdrobnione płatki róż.

Włóż do tubki na pomadkę lejek. Ostrożnie, ale szybko, wlej do niej niewielką ilość przygotowanej przed chwilą masy. W ten sam sposób napełnij wszystkie pojemniczki. Jeśli lejek zatka się, oczyść jego ujście wykałaczką.
2
domowa pomadka do ust - krok 2
Pomadki szybko stężeją. Gdy tak się stanie, zamknij pojemniczki dołączonymi do nich zatyczkami.
3
domowa pomadka do ust - krok 3
Z podanego powyżej przepisu otrzymasz przynajmniej 5 pomadek. Zachowaj je na później lub podziel się nimi z koleżankami.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

wosk pszczeli
maseczka domowej roboty
peeling z płatków owsianych

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane