blok ryżowo-czekoladowy

Jak zrobić blok czekoladowy z ryżem preparowanym?

prozaczek - specjalista Tipy.pl
blok ryżowo-czekoladowy
1 z 5
Oto przepis, którym na pewno będziesz chciała potem podzielić się z wszystkimi swoimi znajomymi. Ten ryżowy blok czekoladowy jest zarówno nieziemsko smaczny, jak i bardzo prosty w wykonaniu, co - jak wiadomo - nie zawsze idzie ze sobą w parze. Uwaga! Jedzenie go wciąga tak, że nim się obejrzysz, zostaną po nim tylko okruszki. Szczegółowa instrukcja ze zdjęciami krok po kroku w dalszej części artykułu.
P

300 g gorzkiej czekolady, 190 g masła orzechowego, 160 g ryżu preparowanego, 110 g miodu, miska, blaszka o wymiarach 30 x 20 cm

1
Ostrożnie roztop czekoladę w misce ustawionej nad garnkiem z gorącą wodą gotującą się na wolnym ogniu. Gdy czekolada całkowicie się rozpuści, dodaj do niej masło orzechowe oraz miód. Zmieszaj składniki dokładnie.
2
Zdejmij miskę z kuchenki i dosyp do powstałej wcześniej mieszaniny ryż preparowany. Wymieszaj ryż z masą czekoladową równomiernie. Następnie przelej mieszankę do wysmarowanej blaszki. Pozostaw blok do ostygnięcia.
3
Kiedy blok ostygnie, umieść go w lodówce na kilka godzin (a najlepiej na całą noc). Po upłynięciu tego czasu wydobądź blok z formy i pokrój go na kawałki.
4
Ten blok czekoladowy można przechowywać w lodówce przez kilka dni, ale gwarantuję ci, że nie minie nawet doba, a zniknie w całości.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane