kostki lodu z owocami

Jak zrobić kostki lodu z ziołami i kawałkami owoców?

jalapeno - specjalista Tipy.pl
kostki lodu z owocami
1 z 9
Dni stają się coraz dłuższe i cieplejsze. Nawet się nie obejrzysz, a zamiast pić gorącą kawę czy grzańca, zechcesz sięgnąć po coś orzeźwiającego, koniecznie z kostkami lodu. Jak wiadomo nie od dziś, najlepiej orzeźwia zwykła woda. Jeśli lubisz ją podawać właśnie z kostkami lodu, a te zwyczajne wydają ci się zbyt oklepane, zrób ich wypasione wersje, z zamrożonymi wewnątrz nich ziołami, kawałkami owoców lub warzyw.
P

woda lub zielona herbata, silikonowe foremki na kostki do lodu, zioła, kawałki owoców i ziół (przykładowe zestawienia w kolejnych krokach)

1
Jeśli chcesz, by twoje kostki naprawdę ładnie się prezentowały i było widoczne wszystko, co się w nich znajduje, użyj wody filtrowanej oraz większej foremki. Na początku zagotuj wodę i ostudź ją. Kiedy całkowicie ostygnie ponownie ją zagotuj i ostudź. Teraz wystarczy tylko umieścić w przegródkach foremek kawałki owoców, zalać wodą i zamrozić.
2
Z plastrami ogórka

Woda ogórkowa to źródło prawdziwego orzeźwienia. Pokrój ogórka w plastry, jeśli chcesz możesz go wcześniej obrać ze skórki.
3
Z cytryną, imbirem i zieloną herbatą

Woda z dodatkiem tych kostek jest nie tylko pyszna, ale też pomoże przy lekkich rozstrojach żołądkowych. Pokrój w kostkę skórkę cytrynową i zamiast wody zalej je przygotowaną i ostudzoną wcześniej zieloną herbatą z dodatkiem imbiru.
4
Z grejpfrutem

Kostki z grejpfrutem orzeźwiają i świetnie prezentują się w szklance. Pokrój grejpfruta w kostkę, pamiętając, by przed zalaniem ich wodą odcisnąć trochę soku.
5
Z cytryną i limonką

Wspaniale orzeźwia też woda z dodatkiem kostek z cytryną i limonką. Wystarczy pokroić je na małe kawałki, a do każdej foremki wycisnąć jeszcze parę kropli soku z tych owoców.
6
Z truskawką i bazylią

To połączenie może ci się wydawać dziwne i szalone, ale uwierz na słowo, że smakuje obłędnie. Pokrój truskawki w małe plasterki, posiekaj bazylię i umieść je w foremkach.
7
Z miętą i lawendą

Takie kostki są idealne do wiosennych i letnich napojów. Posiekaj świeżą miętę i świeżą lub suszoną lawendę i zalej je wodą.
8
Te kostki świetnie prezentują się w szklankach zarówno tuż po podaniu napoju, jak i w momencie, kiedy zaczynają się powoli roztapiać.
Strona 1 z 9

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane