stojak na pierścionki

Jak zrobić stojak na pierścionki - drzewko?

miss60 - specjalista Tipy.pl
stojak na pierścionki
1 z 7
Zamiast zamykać swoje pierścionki w drewnianej szkatułce, wyeksponuj je na oryginalnym stojaku na biżuterię. Dzięki temu będziesz mogła cieszyć się ich widokiem nawet wtedy, gdy zdejmiesz je ze swoich palców. Taki mały stojak na biżuterię w kształcie drzewka, z powieszonymi na nim pierścionkami będzie pełnił nie tylko funkcję praktyczną, ale też dekoracyjną. Jest on też fajnym pomysłem na prezent dla koleżanki lub mamy.
P

miniaturowa doniczka, ryż, Mod Podge (przepis na zamiennik tutaj), drut, szczypce do biżuterii, miska + szpatułka lub łyżeczka (do mieszania kleju z ryżem), nożyce do cięcia drutu

1
Na początku musisz uformować z drutu drzewo z gałęziami, na których potem zawisną pierścionki. Wyprostuj drut. W odległości ok. 2,5 cm od jednego jego końca drutu odegnij go w lewo pod kątem ok. 90 stopni. Odmierz ok. 2,5 cm i zagnij drut w przeciwną stronę (tak, by powstało coś w rodzaju pętelki widocznej na zdjęciu obok).
2
Ponownie odmierz 2,5 cm i zrób drugą gałąź, ale tym razem z drugiej strony drzewka. W taki sam sposób, naprzemiennie, uformuj kilka gałęzi drzewa. Ich liczba będzie zależeć od tego, jak wysoki chcesz mieć stojak. Optymalna wysokość to ok. 12 cm. Wywiń drugi koniec drutu za pomocą szczypiec do biżuterii. Następnie lekko nagnij gałęzie do góry, aby powieszone na nich pierścionki nie spadły.
3
Wsyp ryż do miniaturowej doniczki tak, by wypełnił ją prawie całkowicie, po czym przesyp go do przygotowanej wcześniej miski.
4
Dodaj do ryżu Mod Podge i zamieszaj tak, by powstała kleista mieszanina podobna do tej na zdjęciu obok.
5
Przełóż mieszaninę ryżu i Mod Podge do miniaturowej doniczki. Za pomocą łyżki wygładź jego górną powierzchnię, po czym wbij w środek druciane drzewko. Pozostaw do wyschnięcia na całą noc.
6
Po upływie tego czasu już możesz korzystać ze swojego nowego stojaka na pierścionki. A może podarujesz go komuś w prezencie?
Strona 1 z 7

Powiązane porady

zapach pojemniki
sprzątanie
przeprowadzka

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane