długość palca wskazującego - co mówi o mężczyźnie

Co mówi o mężczyźnie długość jego palca wskazującego?

haniahania - specjalista Tipy.pl
1 z 6
Panowie popatrzcie na swoje dłonie. Panie spójrzcie na dłonie swoich partnerów lub kandydatów na partnerów. Czy ich palec wskazujący jest dłuższy od serdecznego? Okazuje się, że stosunek tych długości może dużo powiedzieć o osobowości, inteligencji i fizjonomii mężczyzny, przynajmniej tak sugerują autorzy badań na ten temat. Jeśli chcesz się dowiedzieć co mówi o mężczyźnie długość jego palców, zapoznaj się z dalszą częścią artykułu.
1
dżentelmen
Dżentelmen

Według badań mężczyźni z krótszym palcem wskazującym i długim palcem serdecznym lepiej traktują kobiety, niż panowie o odwrotnych proporcjach. Podobno ma to związek z wpływem hormonów płciowych na płód znajdujący się w łonie matki.

Badanie przeprowadzone na ponad 150 osobach dowiodło, że mężczyźni z krótszym palcem wskazującym (mniejszy stosunek długości palców wskazującego do serdecznego) nawiązali aż o 1/3 więcej pozytywnych relacji z kobietami i uczestniczyli w 30% mniej sprzeczek, niż mężczyźni o odwrotnych proporcjach długości obu palców.

Poprzednie badania wykazały, że stosunek drugiego do czwartego palca ujawnia ilość testosteronu, na który była wystawiona dana osoba w łonie matki. Im więcej testosteronu, tym dłuższy palec serdeczny.
2
męskie spodnie
Długość penisa

Stosunek długości palca wskazującego do serdecznego jest przez niektórych badaczy wiązany z długością penisa we wzwodzie. Badanie przeprowadzone na 144 ochotnikach wykazało, że im krótszy palec wskazujący, tym dłuższy penis we wzwodzie. Również to jest związane z ekspozycją na testosteron w życiu płodowym.
3
przystojny mężczyzna
Atrakcyjna twarz

Twarz mężczyzn o krótszym palcu wskazującym, niż serdecznym jest postrzegana jako bardziej atrakcyjna, przynajmniej według badań przeprowadzonych w 2011 roku.

Okazuje się, że ilość testosteronu, na który wystawiony jest płód wpływa również na rysy twarzy. Według poprzednich badań tych naukowców kobiety preferują mężczyzn z wyraźnie zarysowaną żuchwą i ostrymi rysami twarzy i niskim czołem.
4
egzamin
Wyniki w nauce

Większość wyników badań odnośnie długości palców odnosi się do mężczyzn, jednak to tyczy się obojga płci.

Według przeprowadzonego w 2007 roku badania, stosunek długości palców ma związek z wynikami testu SAT, który uczniowie muszą zdać, by skończyć szkołę średnią.
Zarówno dziewczyny, jak i chłopcy o palcu wskazującym krótszym, niż serdeczny uzyskują lepsze wyniki z matematycznej części testu. Natomiast dziewczyny o palcu wskazującym dłuższym, niż serdeczny są lepsze w części humanistycznej.
5
rak
Ryzyko zachorowania na raka prostaty

O ile większość badań wskazuje, że krótszy palec wskazujący świadczy na korzyść mężczyzny, ma to swoją cenę – zwiększone ryzyko raka prostaty.
Badanie prowadzone przez 15 lat na grupie 1500 pacjentów chorych na raka prostaty i 3000 mężczyzn zdrowych wykazało, że mężczyźni, których palec wskazujący jest równy lub dłuższy od palca serdecznego są o 33% bardziej zagrożeni zachorowaniem na raka prostaty od mężczyzn, których palec wskazujący jest krótszy.
Strona 1 z 6

Powiązane porady

skurcze mięśni
ból kręgosłupa
nasiadówka

Podobne porady

Komentarze (16)

* Pola wymagane

0,948
29.03.2016
Ryzyko zachorowania na raka prostaty - coś tu w opisie jest nie tak. Niech może autor przeczyta tą część jeszcze raz i poprawi ( jest sprzeczność ).
KABAN
07.08.2015
Patrząc po poziomie tekstu, to palec wskazujący twórcy artykułu ma około 2 metry długości.
zadowolony
18.05.2015
No to się załapałem do klubu Gentlemanów.
kobolti
15.05.2015
Cos mi tu nie gra - ja mam duzo krotszy wskazujacy od serdecznego a matemycznie jestem debilem i gdybym musial zdawac matme na maturze, to bym kiblowal.
tss
15.05.2015
do ss - tak jest!
Mike
15.05.2015
głupszej strony nie widziałem, by po każdym zdaniu musieć oglądać dziesiątki idiotycznych reklam. Czy już tak nisko upadliście. Za chwilę każdy wyraz będzie na osobnej stronie.
Qqq
15.05.2015
Pkt 1, 2, 3, 4 - krótszy palec wskazujący na plus.
Pkt 5 - "O ile większość badań wskazuje, że dłuższy palec wskazujący świadczy na korzyść mężczyzny, ma to swoją cenę"
Panie redaktorze, ogarnia Pan tekst przed wrzuceniem go na główną?
Marian
15.05.2015
ale bzdury
gde
15.05.2015
hahahahah....a wczoraj profesor V. w wywiadzie na interii powiedział że palec wskazujący dłuższy od serdecznego to osoba agresywna czyli geantelaman jak podrywa a bydle po ślubie
SIzar
15.05.2015
Badania na 150 osobach? Toż nawet sondaże wyborcze robią na co najmniej 1000. A i tak wyniki często mijają się z rzeczywistością.