jędrny biust

6 nawyków skutkujących utratą jędrności biustu

megaramegara - specjalista Tipy.pl
jędrny biust
1 z 7
Według najnowszych badań tkanka, z której zbudowane są piersi, starzeje się 2-3 lata szybciej, niż reszta naszego ciała. Nie jest to dobra informacja, ale większość biustów jest na straconej pozycji w walce z grawitacją. Karmienie piersią, utrata kolagenu związana z wiekiem, niewłaściwe nawyki – to tylko kilka przyczyn skutkujących utratą jędrności biustu. Obwisłe piersi mogą też być kwestią genów. Okazuje się jednak, że codzienne czynności, które pozornie nie mają związku z wyglądem naszego biustu, w rzeczywistości mogą działać na jego niekorzyść. Czego unikać? Dowiesz się tego z dalszej lektury.
1
sposoby na jędrny biust - krok 1
Wahania masy ciała

Jeśli w ciągu roku twoja waga waha się o +/- 5 kg, nie robi to większej różnicy dla twojego biustu. Jednak, gdy wciąż borykasz się z efektem jojo na zmianę tracąc i przybierając po 15 kg, skutki mogą być już bardzo wyraźne. Za każdym razem, gdy masa twojego ciała zmienia się, tkanka tworząca biust coraz bardziej się rozciąga. Skutkuje to utratą jego jędrności.
2
sposoby na jędrny biust - krok 2
Palenie papierosów

Palenie papierosów szkodzi nawet twoim piersiom. Każda, nawet niewielka ilość nikotyny, osłabia i postarza skórę, ograniczając dopływ tlenu z krwi do jej powierzchni.
3
sposoby na jędrny biust - krok 3
Zapominanie o ochronie przeciwsłonecznej

Na pewno słyszałaś, że gdy nie będziesz używać kremu z filtrem, szybciej nabawisz się zmarszczek. Skóra twoich piersi reaguje na promieniowanie UV dokładnie tak samo. Nic więc dziwnego, że włókna kolagenowe ulegają rozciągnięciu, a biust traci jędrność.
4
sposoby na jędrny biust - krok 4
Noszenie biustonoszy bez fiszbin

Niezależnie od tego, czy jest to zwykły biustonosz, który nosisz w ciągu dnia, czy sportowy stanik, zasada jest jedna – twoje piersi zawsze muszą mieć odpowiednie podparcie. Im więcej dasz im luzu, np. biegając czy skacząc, tym bardziej naciągasz skórę biustu i uszkadzasz włókna kolagenowe. Wybierz się do dobrego sklepu z bielizną i poproś o biustonosz, który będzie miał nie tylko odpowiedni rozmiar, ale i model dopasowany do kształtu twoich piersi.
5
sposoby na jędrny biust - krok 5
Intensywne ćwiczenia fizyczne

Część badaczy twierdzi, że powtarzające się ruchy „góra dół” lub „w przód i w tył”, które mają miejsce na przykład gdy biegasz, skaczesz na skakance lub wykonujesz inne ćwiczenia fizyczne, mogą prowadzić do rozerwania włókien kolagenowych. Nie oznacza to, że masz przestać się ruszać. Zadbaj o to, żeby zawsze mieć na sobie dobrej jakości podtrzymujący biustonosz sportowy.
6
sposoby na jędrny biust - krok 6
Brak odpowiedniej pielęgnacji

Skóra na dekolcie i biuście nie posiada gruczołów łojowych. Oznacza to, że same musimy zadbać o właściwy poziom jej nawilżenia. Codzienny masaż biustu i nakładanie na niego nawilżających i ujędrniających balsamów to konieczność, jeśli chcemy zachować jędrne piersi na dłużej. Pomijanie tego kroku to jeden z najczęstszych błędów na drodze do pięknego biustu.
Strona 1 z 7

Powiązane porady

Domowe SPA
peeling z cukru, miodu i oliwy
cellulit na udach

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

cynik
19.05.2015
To super przyjemnosc , gdy nawilzam bius. Masaze rowniez wezmacniaja tkanki biustu.