doniczka ananas

Jak pomalować doniczkę - ananas?

prozaczek - specjalista Tipy.pl
doniczka ananas
1 z 4
Chcesz mieć w domu zabawne, oryginalne doniczki, na których widok od razu poprawi ci się humor? Zamień je w słonecznie żółte ananasy! Do tego projektu wystarczą ci tylko farby akrylowe i czarny marker. W tak ozdobionych doniczkach najlepiej zasadzić roślinę, która choć trochę będzie przypominać "pióropusz ananasa". Możesz też wybrać sztuczną roślinę. Taka doniczka świetnie zaprezentuje się na balkonie czy parapecie.
P

gliniana doniczka, farby akrylowe w żółtym i zielonym kolorze, czarny marker, roślina do zasadzenia lub sztuczna roślina + styropian i mech

1
Pomaluj doniczkę (poza jej górnym brzegiem) żółtą farbą. Odczekaj aż wyschnie i jeśli będzie taka konieczność, nanieś drugą warstwę koloru.
2
Teraz pomaluj górny brzeg doniczki na kolor zielony. Tak jak w przypadku żółtego - odczekaj do wyschnięcia i ewentualnie powtórz czynność. Kiedy doniczka będzie sucha, sięgnij po czarny marker i narysuj na pomalowanej na żółto części "dzióbki".
3
Wybierz roślinę, którą zechcesz zasadzić w takiej doniczce. Jeśli nie masz cierpliwości do ich podlewania, wypełnij doniczkę styropianem lub gąbką florystyczną, wetknij sztuczną roślinę, a wierzch pokryj mchem.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane