rozjaśniane włosy

Jak zrobić domowy spray rozjaśniający włosy?

visage - specjalista Tipy.pl
rozjaśniane włosy
1 z 4
Wykorzystaj potęgę słońca i naturalnych składników, by rozjaśnić włosy bez użycia chemii. Koniec z kosztownymi i niszczącymi włosy koloryzacjami. Sprawdź jak niewiele wystarczy, by cieszyć się złotymi refleksami, zaoszczędzając przy tym czas, pieniądze i zdrowie. Poniżej znajdziesz przepis na domowy spray rozjaśniający włosy oraz listę składników, które dodatkowo wspomogą ten proces.
1
domowy spray rozjaśniający włosy
Domowy spray rozjaśniający włosy

Sprayu tego możesz używać na całej długości włosów lub tylko na końcach. Jest to zależne od tego, jakiego typu refleksy zamierzasz uzyskać.

Składniki:
120 ml herbatki rumiankowej, sok z jednej cytryny, 1 łyżeczka cynamonu, 1/4 łyżeczki miodu, 1 łyżeczka oleju kokosowego, ciepła woda do dopełnienia butelki

Olej kokosowy roztop i zmieszaj z pozostałymi składnikami. Przelej całość do buteleczki z atomizerem. Dobrze wstrząśnij spray przed użyciem. Stosuj go przed wyjściem na słońce. Jest ono konieczne, żeby aktywować rozjaśniające właściwości preparatu.
2
herbata
Herbata

Doskonale nadaje się do rozjaśnienia każdego koloru włosów. Rumiankowa, czarna i rooibos – wszystkie one są sposobem na piękne refleksy zarówno dla blondynek, jak i brunetek i rudych.
3
piwo
Piwo

Jego główną zaletą jest nadanie włosom niebywałej objętości. Możesz je jednak wykorzystać także w celu uzyskania pięknych refleksów (wówczas użyj jasnego piwa). Dodatkowa korzyść: piękny połysk.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

piękne włosy
maseczka
Przedłużanie włosów

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane