domowe chusteczki do demakijażu

Jak zrobić domowe chusteczki do demakijażu?

visage - specjalista Tipy.pl
Dokładne zmywanie makijażu przed pójściem spać jest niezwykle istotne w celu zachowania zdrowej cery bez niedoskonałości. Na rynku istnieje wiele preparatów przeznaczonych do demakijażu. Jedne z nich są bardziej naturalne, inne zawierają mogące uczulać składniki. Jednak to, co dobre, wcale nie musi być drogie. Okazuje się, że w domu możemy zrobić nie tylko płyn usuwający makijaż, ale całkowicie naturalne chusteczki do demakijażu. Zobacz jak prosty i niedrogi jest to sposób.
P

2 łyżki oczaru wirginijskiego, 2 łyżki olejku migdałowego, oliwy lub oleju jojoba, 2 łyżki wody mineralnej, 1-2 krople olejku z drzewa herbacianego

1
Zmieszaj oczar wirginijski, olejek migdałowy (lub jojoba) i wodę. Możesz przelać całość do butelki i stosować jako płyn do demakijażu. Jeżeli jednak zależy ci na zrobieniu domowych chusteczek do demakijażu, czytaj dalej.
2
Dodaj do płynu kilka kropel olejku z drzewa herbacianego. Ma on działanie przeciwbakteryjne, dzięki czemu masz gwarancję, że chusteczki pozostaną sterylne. Rolkę ręczników papierowych przetnij na pół. Włóż jedną połowę do szczelnego pojemnika i wlej do środka przygotowany przed chwilą płyn. Jeśli zaistnieje taka potrzeba, sporządź go więcej. Pamiętaj, żeby jednocześnie zwiększyć ilość olejku z drzewa herbacianego.
3
Gdy ręczniki nasiąkną roztworem, wyjmij ze środka kartonową rolkę. Poobracaj pojemnikiem, żeby upewnić się, że papier równomiernie nasiąkł płynem do demakijażu. Szczelnie zamknij pojemnik. Chusteczki wyjmuj zaczynając od środka rolki.

Powiązane porady

białe zęby
Ogórek w kosmetyce
domowy tonik do cery trądzikowej

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane