hipisi

Jak zostać hipisem?
IggaIgga - specjalista Tipy.pl

Pomyśl o swoim stylu? Szpaner? Nie... Gotycki? Nie... Kujon? Nie, nie... Hej, może jesteś hipisem? Wyobraź sobie typowy stereotyp hipisa. Lekkie spódnice, złota i drewniana biżuteria, indyjska muzyka... Jeśli przemawia to do ciebie, przeczytaj dalszą część.
P

* Długie naszyjniki
* Odpowiednia odzież
* Biżuteria, która wygląda jakby pochodziła z Azji lub Bliskiego Wschodu.

1
Zatrzymaj się i spójrz na siebie w lustrze. Co widzisz? Tony makijażu? Włosy sklejone i ułożone za pomocą przeróżnych produktów? Mini spódniczkę i wysokie obcasy? Jak inaczej chcesz wyglądać? Wszystko zależy od ciebie – czy chcesz całkowitej zmiany stylu na hipisa czy chcesz dodać jedynie niewielkie akcenty do swojego codziennego ubioru.
2
Zacznij zmiany powoli, będzie to wyglądało na bardziej naturalne. Zmień swój eyeliner z ciemnego czarnego na szafirowy lub szmaragdowy. Dzięki temu rozjaśnisz swoja twarz, a twój makijaż bezie wyglądał na świeży i zdrowszy, co jest kluczem do stylu hippie.
3
Rozpuszczone włosy z opaską w styku hippie
Pozostaw swoje włosy naturalne. Jeśli masz falowane lub kręcone włosy i każdego ranka prostujesz je, zaniechaj tego. Jest to nie tylko bardzo szkodliwe dla włosów, ale ponadto prostowanie ich sprawia, że nie wyglądasz już na osobę wolną i beztroską. Zamiast tego będziesz wyglądać jak lalka Barbie. Zostaw włosy rozpuszczone lub luźno zwiąż je z tyłu.
4
strój hippie
Porzuć obcisłe dżinsy i załóż luźną spódnicę. Od razu poczujesz różnicę, jest ona o wiele bardziej komfortowa i znacznie bardziej swobodnie się w niej czujesz. Jeśli chcesz się zmienić tylko troszkę, załóż do jeansów długą, luźną tunikę w odcieniu ziemi. Odrobina drewnianej biżuterii będzie wyglądała doskonale ze wszystkim.
5
Przestań marnować wodę i energię. Hipisi dbają o środowisko, niepokoją ich wszelkie zanieczyszczenia i globalne ocieplenie. Jeśli jesteś jednym z tych ludzi, którzy uważają, że globalne ocieplenie jest mitem, nie jesteś odpowiednim materiałem na hipisa.
6
Bądź miły dla zwierząt. Nie znaczy to, że musisz poddawać swojego pieska chihuahua zabiegowi manicure.
7
Spróbuj słuchacz więcej muzyki, jednak nie chodzi tutaj o najnowsze hity z listy top 10. Zamiast tego poszukaj odpowiedniej muzyki w Internecie. Rozejrzyj się za muzyką hipisowską. Posłuchaj zespołów i muzyków: Rhapsody, Nirvana, 311, Janis Joplin, Jimi Hendrix, Jim Morrison, czy John Lennon. Wybierz to, co ci się spodoba.
?

Wskazówki
* Zaczynaj powoli
* Nie zmieniaj swojego wyglądu w ciągu jednej nocy. Nie będzie to odzwierciedlać ciebie, a ludzie pomyślą, że jesteś pozerem.
* Nie wyśmiewaj ludzi wokoło tylko dlatego, że nie podzielają twoich poglądów. Nie chciałbyś, aby inni drwili z twojej muzyki, więc ty też tak nie rób.

Komentarze (3)

* Pola wymagane

tobehip;D
03.09.2013
LUDZIE!?!!!
Wy macie jakiekolwiek pojecie o swiiecie? !
Hipis moze jest wolnyu i wszystko inne, ale hipisem nie mozna zostac. Hipisem sie jest tak samo jak punkiem itp.
Pozdrawiam wszystkich madrych z tej strony ;!
dżony
06.01.2012
j....ć system i ubranie. mogę się ubierać nawet w plastikowy worek albo jak eskimos, i tak będę hipisem. nie chodzi o to co jest na zewnątrz tylko o to co w środku. peace :*
postmetal
23.02.2011
Artykuł jak artykuł. Każdy może pisać bzdury na każdy temat. Sam tytuł jest porażką - mój poprzednik o tym wspominał. Hipis - to stan umysłu, ideologia, styl życia. A nie luźne kwieciste wdzianko, koraliki i muzyka. Choć muzyka akurat była i jest najlepszym nośnikiem ideologii hipisowskiej. Jednak skąd Ty człowieku Rhapsody wytrzasnąłeś? Przecież to power metal. Nirvanę jeszcze mogę wybaczyć, bo jakkolwiek to grunge (w dodatku z lat 90- tych), to Kurt Cobain miał w sobie coś z hipisa. Wybacz, ale ten artykuł jest porażką. Być moze przemówi do dzieci neo.. Ale nie zmienia to faktu, że jest on porażką. Zero podbudowy ideologicznej, zero genezy powstania ruchu hipisowskiego (a nie można zapominać, iz ideologia Nowej Lewicy coś do ruchu wniosła), w końcu zero tego, co stało się z ruchem później.. A Abbie Hoffman? A późniejsi Young International Party (yippies zamiast hippies)? Człowieku, weź poczytaj wpierw, zanim zaczniesz pisać. Muzyka nie zrobi z nikogo hipisa, nawet psychodeliki tego nie zrobią. Hipisem trzeba być w środku własnego ja.